کد خبر: ۱۵۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:

آغاز رزمایش ملی تخصصی جهادگران عمران و معماری در فارس

فرمانده سپاه فجر فارس از آغاز به کار رزمایش ملی تخصصی جهادگران عمران و معماری به میزبانی استان فارس خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، رزمایش گروه‌های جهادی عمران و معماری که به میزبانی فارس و با حضور بر خط دیگر استان‌ها انجام شد، امروز ۳۰ بهمن ماه با رمز" یا حسن(ع) آغاز به کار کرد.

 سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر در آئین افتتاح  این رزمایش ملی، عنوان کرد: فارس یکی از استان‌های پهناور کشور است که با دارا بودن ۴۴ ناحیه مقاومت(به جز پادگان امام حسین) و بیش از ۸۰ رده سپاه و چند یگان امنیتی و عملیاتی ظرفیت‌های متنوعی به لحاظ نیروهای مسلح در خود جای داده است.

وی در ادامه به ظرفیت‌های دیگر استان از جمله سیج مهندسین فارس اشاره کرد و گفت: این مجموعه بیش از ۴۰ هزار عضو مهندس عمران دارد که فعالیت‌های خلاقانه‌ای همچون نذر مهارت را از خود نشان داده اند.

سردار بوعلی ادامه داد: تمامی این مهندسین علاوه بر آنکه در موضوع مسکن محرومین کمک کننده بوده‌اند، در تامین بسته‌های معیستی و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیز نقش پررنگی ایفا کردند.

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه از راه‌اندازی مرکز نوآوری راه و ساختمان توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری فارس طی روزهای آینده خبر داد و گفت: این اقدام برای اولین بار در کشور توسط استان فارس کلید خورده است.

به گزارش شیرازه این رزمایش از امروز ۳۰ بهمن ماه آغاز و تا ۶ اسفندماه ادامه دارد.

انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان