کد خبر: ۱۵۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

ایجاد ناحیه پنج آموزش و پرورش شیراز در شهر صدرا

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، ایجاد ناحیه پنج آموزش و پرورش شیراز در شهر صدرا مورد موافقت وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در دیدار جعفر قادری و ابراهیم عزیزی نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، رؤسای نواحی آموزش و پرورش شیراز، مناطق زرقان و ارژن و مدیر کل نوسازی مدارس فارس با وزیر آموزش و پرورش، مسائل مربوط به این حوزه در این شهرستان‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان درباره مباحث طرح شده در این دیدار گفت: اختصاص یکی از نواحی آموزش و پرورش شیراز به حومه شیراز و تاسیس آموزش و پرورش ناحیه پنج شیراز در شهر صدرا در این دیدار مطرح شد که با توجه به پیگیری‌های انجام شده، ایجاد این ناحیه مورد موافقت وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت که نیاز است فرایندهای اداری آن در سازمان امور اداری و استخدامی هم طی شود.

این نماینده مجلس افزود: قرار گرفتن دانش آموزان مناطق صدرا و حومه شیراز در سهمیه مناطق ۲ و سه کنکور نیز دیگر درخواست ما از وزیر آموزش و پرورش بود.

به گفته قادری، در این دیدار بر توجه به مسکن نیروهای خدماتی و رفع مشکلات و کمبود فضاهای آموزشی و تکمیل پروژه‌های خیرساز تاکید شد.

قادری ادامه داد: همچنین در این دیدار، پیگیری لازم برای تحقق سخنان وزیر آموزش و پرورش در زمینه تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار وعده داده شده در جلسه شورای اداری استان فارس برای ساخت و نوسازی مدارس شیراز پیگیری شد.

در این دیدار، ابراهیم عزیزی دیگر نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص کمبود و تکمیل فضای آموزشی مطالبی مطرح کرد و وزیر آموزش و پرورش نیز تأکید کرد گام‌های لازم برای تخصیص اعتبار لازم برای نوسازی مدارس شیراز برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان