کد خبر: ۱۵۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
فارس در هفته‌ای که گذشت:

از محکومیت دو مدیر کل سابق فارس تا جراحی دریچه سه‌لختی قلب برای اولین بار درجهان

آن‌چه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

کسب مقام برتر توسط‌ کارمند مرکزمدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فسا

 فاضل افروز به‌عنوان تجربه موفق و برتردر حوزه درس آموخته مدیریت جمعیت انبوه کشور  برگزیده شده که  توسط ریاست سازمان اورژانس کشور ازاو تقدیر و تشکر شد.

 بانوان پیشتاز در فرهنگ

بانوی زرین دشتی مقام اول کنگره سراسری شعر دفاع مقدس را کسب کرد 
سمیره بروانیا بانوی شاعر اهل زرین دشت، مقام اول کشوری در بیست وچهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس در بخش کودک و نوجوان را کسب کرد.

ترویج فرهنگ و پوشش اسلامی با قیمت‌های نجومی

آغاز به کار نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در شیراز 

 شاکری‌زاده، مدیرموسسه فرهنگی و هنری شهر راز و مجری و مسئول برگزاری نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی نیز گفت: این نمایشگاه به مدت سه روز در سالن وصال هتل هما شیراز برگزار می‌شود.

محکومیت قطعی ۲ تن از مدیران کل سابق استان فارس صادر شد/4سال حبس در انتظار دو مدیر ارشد استانی

پس از محکومیت ۲ تن از مدیران کل سابق در استان فارس در دادگاه بدوی به اتهام اخذ رشوه، حکم قعطی محکومیت تجدیدنظر آن‌ها نیز در دادگاه تجدید نظر استان فارس صادر شد.

احداث و تکمیل ۱۲پروژه ی بهداشتی و درمانی شهرستان زرین دشت
 
احداث و تکمیل ۱۲پروژه ی بهداشتی و درمانی شهرستان زرین دشت با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال که بخشی تا پایان سال مالی ۱۴۰۱و بخشی نیز تا هفته دولت ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

نام آباده بار دیگر در سرود درخشید 

 سرود مجتمع پسرانه سما شهرستان آباده مقام اول استان فارس را کسب کرد
 جشنواره سرود نغمه‌ها با حضور ۲۶۰ دانش آموز مدارس سما استان فارس در سالن شهدای مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار شد.

ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان سپیدان براساس اولویت

محمد رضایی،فرماندار سپیدان گفت:با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات نوروز و افزایش حجم‌ تردد،ضرورت دارد نقاط حادثه خیز محورهای درون شهری و برون شهری شهرستان بر اساس شاخص‌هایی همچون تعداد تصادف‌های منجر به فوت و آسیب دیدگی شناسایی و پس از اولویت بندی ایمنی و استاندارد سازی شوند.

آغاز مسافرگیری خط دو مترو شیراز از ۱۰ اسفند امسال

خط دو مترو شیراز از پس فردا چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه مسافرگیری می‌کند.

و باز هم بانوان در ورزش خوش درخشیدند

بانوی  وزنه بردار مرودشتی صاحب مدال برنز مسابقات کشوری 

در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری بانوان کشور که در «اهواز» جریان دارد،در رقابت‌های دسته ۷۶ کیلوگرم، مرضیه بهمئه وزنه‌بردار مرودشتی تیم منتخب وزنه‌برداری استان فارس، در حرکت دوضرب با بلند کردن وزنه ۹۳ کیلوگرمی  به مدال برنز دست یافت.

فارس همچنان پیشتاز در پزشکی

برای نخستین بار در جهان روش جدید جراحی قلب در شیراز اجرا شد

 فوق تخصص جراحی قلب و عروق و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: برای نخستین بار در جهان روش جدیدی برای جراحی دریچه سه‌لختی قلب با موفقیت بر روی یک نوجوان انجام شد.

اهداء یک هزار جهیزیه به زوج‌های جوان فارس

 رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در جهت کمک به ازدواج آسان بناست یک‌هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم‌برخوردار اهداء شود.

دستگیری اعضاء باندهای قطع درخت در "ارژن" فارس

 سرپرست نمایندگی منطقه حفاظت شده "ارژن" واقع در فارس اعلام کرد که سه گروه تخریب‌گر جنگل و قطع درختان جنگلی، توسط یگان حفاظت محیط زیست، دستگیر شدند.

بانوی لامردی، چهره برگزیده کنگره بانوان تاثیرگذار استان فارس شد.

رباب جمالی همسر سردار شهید حاج درویش شریفی از شهرستان لامرد در اولین کنگره بانوان تاثیرگذار استان فارس که باحضور محمد هادی ایمانیه استاندار فارس،  یقطین مدیر کل امور بانوان استانداری و مسئولین بسیج جامعه زنان در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی علیه السلام (شاهچراغ) برگزار شد به‌عنوان بانوی  تاثیر گذار و برجسته شهرستان لامرد تقدیر به عمل آمد.

تجهیز و احیای پارک‌های محله‌ای شهر کازرون

رضا نوذری شهردار کازرون از تجهیز ٧ پارک شهر به وسایل بازی کودکان خبر داد و گفت: در سال جاری بهسازی پارک‌های سطح شهر کلید خورد و در این راستا برخی از پارک های سطح شهر ازجمله پارک مردانی،ورودی بوستان رفیع،پارک بناها،پارک بنفشه ضمن بهسازی به وسایل بازی کودکان تجهیز شدند.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...

انتهای پیام/224224



















نظرات بینندگان