کد خبر: ۱۵۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۱
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس:

با ورود به حوزه استارتاپ‌ها، در جذب گردشگر و جلب سرمایه موفق‌تر خواهیم بود

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، گفت: با ورود جوانانی که امیدوارانه وارد عرصه استارتاپی شدند امید است در جذب گردشگر و جلب سرمایه موفقیت‌های بالاتری به دست آوردیم.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، اسماعیل محبی پور،معاون سیاسی امنیتی  استانداری فارس با اشاره به روایت حضرت امیر (ع) در خصوص همراه بودن با اقتضائات زمانه گفت: ایشان می‌فرمایند«فرزند زمان خویش باش و هر که با زمان دشمنی ورزد زمان او را به خاک خواهد نشاند»؛ توجه به این روایت نشان می‌دهد جنبه‌های مختلف زندگی بشر به دلیل رشد فکری انسان همواره در حال رشد است و اقتضائات زندگی در عصر جدید متفاوت است و نحوه عرضه و دسترسی و پاسخ به نیازهای روز انسان نیازمند استفاده از فناوری‌های جدید است که اگر در روش‌های گذشته متوقف بمانیم دچار مشکل خواهیم شد.

محبی پوربا تاکید بر داشته‌ها و سنت‌های طبیعی، تاریخی، ادبی، گردشگری و... بعنوان یک سرمایه گرانقدر افزود: هدف از برگزاری چنین رویدادهایی این است که با استفاده از ایده‌های خلاقانه و ظرفیت‌های فوق‌العاده مردمی بدانیم در گام‌های بعدی برای رسیدن به عرصه‌های جدید فعالیت و تلاش چه باید بکنیم؟

معاون استاندار فارس در ادامه، عنوان کرد: در طول یک دهه گذشته شاهد نمونه‌های موفقی در استان فارس بودیم که از صفر شروع کرده اما امروز با استفاده از ایده‌های نو، تولید سرمایه می‌کنند.

وی با بیان اینکه استارتاپ‌ها قابلیت تکرار شوندگی دارند بدون اینکه کهنه شوند و از رقابت بترسند افزود با ورود جوانانی که امیدوارانه وارد این عرصه شدند و مدیران محترم امید است در جذب گردشگر و جلب سرمایه موفقیت های بالاتری به دست آوردیم.

معاون سیاسی امنیتی استان فارس در پایان به نمایندگی از مجموعه حاکمیتی استان فارس ضمن خوش‌امدگویی به همه شرکت کنندگان این رویداد علمی، فرهنگی، آموزشی ارزشمند، اعلام آمادگی کرد استان فارس با همکاری مدیران اجرایی، مرکز ترویج و آموزش فناوری های نوین و روش های جدید اقتصاد و معیشت و گردشگری و تمام موضوعات قابل ارائه در رویدادهای استارتاپی باشد.

گفتنی است این رویداد با ابتکار معاونت گردشگری استانداری فارس  در مقابل خمودگی و فاصله گرفتن گردشگری از فضای نسل جدید و با معلومات جامعه در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین، طراحی و با اجرای سازمان همیاری های شهرداری و بصورت ویژه شرکت همیارنت برگزار و تا ۱۲ اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان