کد خبر: ۱۵۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
وزیر آموزش و پرورش گفت:

تا مسایل فرهنگی حل نشود، تغییری ایجاد نخواهد شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: بستر گسترش فرهنگ ابتدا در خانواده و ادامه آن در آموزش و پرورش است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در دور دوم سفر‌های هیئت دولت به استان بوشهر به عنوان نماینده معین رئیس جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان جم با تبریک روز جوان و با اشاره به قدمت این شهرستان، گفت: هرچقدر تلاش کنیم که اقتصاد ر اصلاح کنیم تا زمانی که مسایل فرهنگی حل نشود، تغییری ایجاد نخواهد شد.

نوری محدودیت‌ها را به عنوان یک فرصت برای رسیدن به موفقیت دانست و افزود: باید بتوانیم با خواستن و خودباوری از محدودیت‌ها و کمبود امکانات برای رشد و توسعه استفاده کنیم.

وی نمونه‌ای از خودباوری و استفاده از محدودیت‌ها را پرتاب ماهواره عنوان کرد و گفت: مردم همه مسئولین را یکی می‌بینند و دولت قبل و فعلی مطرح نیست و باید هر دولت با ادامه طرح‌های دولت قبل، در راه رشد و توسعه کشور قدم بردارد.

در ادامه این نشست از سوی سایر اعضا مسایل و مشکلات شهرستان جم مطرح شد که نماینده معین رئیس جمهور با استماع این نظرها به برخی کار‌ها و پیگیری‌های انجام شده اشاره کرد.

موضوع‌های واگذاری پالایشگاه فجر، تکمیل طرح‌های نیمه تمام، فرودگاه و بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان جم، تکمیل جاده جم به فیروزآباد، کمبود فضا‌های آموزشی شهرستان جم، ساخت هنرستان جوار صنعت در این شهرستان، تکمیل طرح نیمه تمام مجتمع رفاهی فرهنگیان جم، بررسی مشکلات اردوگاه دانش آموزی شهرستان جم از مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

مدرسه ۱۲ کلاسه شهرستان جم به بهره برداری رسید

همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری، مدرسه ۱۲ کلاسه علامه دهخدا با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

این واحد آموزشی در زیربنای یکهزار و ۶۹۳ مترمربع و محوطه‌سازی ۳۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ ۱۳۵ میلیارد ریال احداث شده است.

آغاز طرح ملی خودکفایی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در جم

طرح ملی خودکفایی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد تومان با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان جم آغاز شد.

این طرح که با هدف تولید پمپ، کمپرسور و بلبرینگ در ناحیه صنعتی شهرستان جم در ۲ هکتار راه‌اندازی می‌شود، فرصت اشتغال را برای هزار نفر فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان