کد خبر: ۱۵۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
یادداشت:

بصیرت،زمینه ساز ظهور

بیاییم در این عید امید با امام زمان(عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای(مدظله العالی) پیمان ببندیم و خود را با برنامه‌ها و خواسته‌هایشان تطبیق دهیم
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) در این عید امید فرصت مغتنم شد بلکه در این روز مبارک اشاره‌ای به حکومت مهدوی داشته باشیم.

همان‌گونه که مستحضرید در بیانات امامین انقلاب اسلامی بارها از جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان مقدمه ساز انقلاب جهانی که همان حکومت حضرت حجت(عج) است و امام راحل و امام خامنه‌ای عزیز در حال تلاش برای تحقق این مهم هستند، نام برده شده است.

قبل از هرچیز بنا به روایات باید نگاهی به اتفاقات پیش از ظهور داشته باشیم تا به درک مقدمه‌سازی ظهور برسیم چرا که هر موقع در اذهان عمومی تلقی می‌شود که دیگر همه چیز برای ظهور آماده است ،خداوند باری تعالی برای صداقت و صراحت در ادعای ما، منتظران واقعی ظهور را دائم درحال فتنه قرار می‌دهد بلکه عیار انتظار ما سنجیده شود.

با مرور تاریخ در 4 دهه گذشته درخواهیم یافت که انقلاب اسلامی ایران بارها مورد آماج حملات دشمن در زمینه‌های مختلف قرار گرفته شد به حدی که برخی از خواص نظام مقدس جمهوری اسلامی اوایل انقلاب یک تنه کفن پوش انقلاب اسلامی بودند و برای حفظ این نظام حتی از جان خود مایه می‌گذاشتند.

در دهه‌ی 1380 دعای سراسر معنوی اللهم عجل لولیک الفرج والعافیته والنصر چنان در دنیا پیچید که بعد‌ها در بحث ظهور صغری و کبری در جامعه جهانی مطرح شد اما سال 1388 خداوند متعال جامعه را با فتنه امتحان کرد و بسیاری از خواص ریزش کردند،همان‌هایی که آن زمان خوی ضد استکباری داشتند اما دنیا طلبی و طمع قدرت باعث شد که از امامین انقلاب و حتی عاشورای حسین ابن علی هم عبور کردند.

همان‌خواص بی‌بصیرتی که در گعده‌ها(جلسات و گفتگوهای سیاسی) به ترویج حکومت مهدوی می‌پرداختند، به یک‌باره در یک چشم به‌هم زدن مقابل نائب برحق امام عصر(عج) در زمان غیبتش ایستادگی کردند و با توسل به حب دنیوی عیار خود را مشخص کردند که البته برخی که خود را سرباز نظام انقلاب می‌دانستند و مدعی طنین دعای معروف در سازمان ملل بودند به خیال خودشان،بهاری تازه را شروع کرده که باگذر زمان با ایستادگی مقابل ولی فقیه عیار آن‌ها هم سنجیده شد.

صد البته فتنه تا نابودی کامل نفاق و غربال منتظران واقعی آن حضرت ادامه دارد و نکته بسیار مهم این است که با این فتنه‌ها منافقین درون لشکر منتظران رسوا و کفرشان آشکار می‌شود لذا اگر اشخاص،گروه و طوایفی که در زمان غیبت امام مهدی(عج) از نائب برحقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای  تبعیت نکنند حقیقت ظهور و انتظار آن را درک نخواهند کرد. 

اگر می‌خواهیم در زمره یاران حضرت حجت(عج) باشیم ،بیاییم در این عید امید با ایشان و نائب برحقش امام خامنه‌ای(مدظله العالی) پیمان ببندیم و خود را با برنامه‌ها و خواسته‌هایشان تطبیق دهیم تا ان شاءالله هرچه زودتر شاهد برپایی حکومت عدل مهدوی و نابودی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی باشیم.

نویسنده :سعید برزگر،فعال رسانه


انتهای پیام/224224

برچسب ها: یادداشت ، عید امید ، ظهور
نظرات بینندگان