کد خبر: ۱۵۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۱
فارس در هفته‌ای که گذشت:

از ساخت سریال حادثه تروریستی شاه‌چراغ تا دستگیری عوامل بدحالی دانش‌آموزان

آن‌چه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

اولین خبر را ازمقام شامخ شهدای گران‌نقدر شروع می‌کنیم

سریال حادثه تروریستی شاهچراغ در شیراز ساخته می‌شود

معاون سیمای رسانه‌ ملی در سفر به شیراز در جمع مدیران شبکه‌های سراسری و معاونان صداوسیمای مرکز فارس از ساخت سریال حادثه تروریستی شاهچراغ در شیراز خبرداد و گفتند: این سریال با همکاری سیمافیلم و شبکه فارس ساخته می‌شود.

تکمیل ۲۶۰ پروژه سلامت‌محور فارس نیازمند حمایت خیرین است

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به احصای ۲۶۰ پروژه نیمه تمام بهداشتی و درمانی و سلامت‌ محور در این استان، تکمیل این پروژه‌ها را نیازمند همراهی و حمایت خیرین دانست.

تیغ ناجوان‌مردانه استکبار بر اقتصاد فارس

تحریم دو شرکت پتروشیمی شیراز(مرودشت) و بوشهر توسط خزانه داری آمریکا 

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنج‌شنبه(۱۱ اسفندماه۱۴۰۱) مجموعه تحریم‌های تازه‌ای را علیه فعالیت‌ها و صنایع پتروشیمی ایران و شرکت‌های کشتی‌رانی خارجی، ازجمله دو شرکت کشتی‌رانی مستقر در چین، وضع کرد.

افتتاح ۱۷ طرح آبخیزداری در هفته منابع طبیعی در فارس

 مدیرکل منابع طبیعی و آب‌خیزداری فارس از بهره‌برداری از ۱۷ طرح آب‌خیزداری در ۱۵ شهرستان استان همزمان با هفته منابع طبیعی خبر داد.

خبر نوید بخش 

۲۱۷۲ خانواده نیازمند فارس صاحبخانه شدند

 ۲۳ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کشور در آئینی با حضور رئیس جمهور به صورت ویدیوکنفرانس به بهره برداری رسید که از این تعداد 2172 خانه به مددجویان استان فارس تحویل شد.

معرفی دستگاه‌های برتر فارس در ترویج فرهنگ نماز

 در هشتمین اجلاس نماز در شیراز از ۶۶ دستگاه اجرایی که در ترویج فرهنگ اقامه نماز فعالیت داشتند تجلیل شد.

تجلیل از ۱۵۱ دانشجوی مبتکر در جشنواره ملی حرکت در شیراز

 از ۱۵۱ دانشجوی خلاق و مبتکر دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در پنجمین جشنواره ملی حرکت در شیراز تجلیل شد.

وضعیت مناسب ذخیره اکثر سد‌های فارس

 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس با بیان این‌که میانگین بارندگی امسال در مقایسه با پارسال و میانگین بلندمدت، رشد داشته است وضعیت ذخیره آب در اکثر سد‌های استان را مناسب ارزیابی کرد.

تولیت حرم شاهچراغ: جهاد تبیین واجب عینی است 

تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با تاکید بر این‌که جهاد تبیین واجب عینی است و نسبت به آن نباید غفلت کرد، گفت: بسیاری از جوانان از وضعیت اسفناک کشور در حوزه‌های مختلف در قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب، اطلاعی ندارد.

تولید سالانه بیش از ۹۳۳ تن عسل در کازرون

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون با بیان این‌که سالانه بیش از ۹۳۳ تن عسل در این شهرستان تولید می‌شود، گفت: امسال بیش از ۲۲ هزار تن فرآورده عسل در شهرستان تولید شده است.

طرح‌های منابع طبیعی در فارس نیازمندهزار میلیارد تومان اعتبار 

بدری؛مدیرعامل شرکت آب  منطقه‌ای فارس گفت: از سال ۹۰ تا ۱۴۰۱ به صورت میانگین حدود ۴ متر افت تراز آب‌های زیرزمینی در استان داشته‌ایم.

افتخار آفرینی در حوزه پزشکی

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی فسا با سه دستاورد ارزشمند در جایزه ملی ایثار

دانشگاه علوم پزشکی فسا در هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار موفق به کسب دانشگاه موفق، دانشجوی برتر و مدیر موفق شاهد و ایثارگر گردید.

هم‌زمان با روز درختکاری؛ جوانان هلال احمر خرامه  صدها اصله نهال را کاشتند

صادق میرزایی سرپرست جمعیت هلال احمر اظهار داشت : جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر  این شهرستان  با کاشت نهال در کنار مسئولان شهرستان خرامه به استقبال بهار رفتند و در حفظ محیط زیست در سال جدید پیش قدم شدند.

درخشش ۴ اثر از نویسندگان شهرستان ممسنی در سومین دوره جایزه کتاب سال استان فارس

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ممسنی گفت: ۴ اثر از نویسندگان شهرستان ممسنی عناوین برگزیده و شایسته تقدیر سومین دوره جایزه کتاب سال فارس را کسب نمودند.

حافظان امنیت این‌بارحامی سلامت مردم

ماموران اطلاعات فرماندهی انتظامی  لارستان با همکاری ماموران اطلاعات سپاه ۵ نفر از عوامل بدحالی دانش ‌اموزان را شناسایی و دستگیر کردند.

ماموران اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان لارستان با همکاری ماموران اطلاعات سپاه ۵ نفر را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند. 

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...

انتهای پیام/224224




















نظرات بینندگان