کد خبر: ۱۵۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج)شیراز خبر داد:

توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مهدوی

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج)شیراز از توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی و آزادسازی ۳۹زندانی جرائم غیر عمد توسط سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، مجید علی پور فرمانده سپاه ناحیه  بقیه الله(عج)شیراز امروز ۲۱ اسنفدماه در آئین رزمایش کمک مومنانه مهدوی که با محوریت این ناحیه برگزار شد، گفت: از زمان شیوع کرونا تا کنون فرصت خدمت‌رسانی به مردم تحت عنوان کمک‌های مومنانه برای بسیجیان و خیرین فراهم شد و طی دو سه سال گذشته شاهد دستگیری و حمایت نیازمندان توسط خیرین بودیم.

وی با بیان اینکه آخرین مرحله از کمک‌های مومنانه توسط ناحیه بقیه الله و در قالب رزمایش مهدوی امروز در حال اجرا است، افزود: در این رزمایش ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توزیع می‌شود، آزادسازی ۳۹زندانی که قبل از تحویل سال به آغوش خانواده برمی‌گردند نیز صورت گرفته است.

علی‌پور اضافه کرد: ۵۰ سری جهیزیه رایگان نیز توسط سپاه فراهم شده که بین زوجین نیازمند توزیع خواهد شد.

وی از ساخت و مرمت ۱۵۰ منزل برای نیازمندان هم خبر داد و گفت: امسال به دلیل برنامه‌های ناحیه فرصت رزمایش این چنینی را نداشتیم اما در مناسبت‌های مختلف کمک رسانی انجام شده است.

علی‌پور در پایان تصریح کرد: پیام رزمایش‌ها این است که نیازمندان فراموش نشده‌اند و فرصت همچنان برای خیرین فراهم است که کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند و در کنار آن ترویج یک معروف است که در قرآن هم سفارش شده است.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان