کد خبر: ۱۵۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۱

جناب آقای دادستان، کارخانه‌ای که در لیست کارخانه‌های احیا شده سازمان صمت بود امروز به مزایده گذاشته شد

جناب دادستان امروز شما را از مزایده کارخانه‌ای مطلع می‌کنیم که در لیست کارخانه‌های احیا شده سازمان صمت بوده و حال این سوال مطرح است که چه کسی باید پاسخکوی مردمی باشد که به شما و مدیران انقلابی این استان اعتماد کرده‌اند ؟
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، امروز کارخانه آزمایش مرودشت که زمانی نه چندان دور روزی‌رسان صدها و بلکه چند هزار نفر از اهالی منطقه بود به مزایده گذاشته می‌شود.

همان کارخانه‌ای که چندی پیش و پس از مطالبه و پیگیری این رسانه در راستای اعلام اسامی واحدهای تولیدی و صنعتی احیا شده استان فارس، در لیست سازمان صنعت، معدن و تجارت بود.

جالب اینجاست که بر اساس تحقیقات انجام شده توسط تیم خبری شیرازه اثبات شد که تعداد قابل توجهی از این واحدها آن‌گونه که در لیست عنوان شده بود حمایت  یا راه‌اندازی نشده بودند.

 این ماجرا  توسط خبرنگاران ما از طریق استاندار فارس پیگیری شد اما همچنان پاسخی داده نشده است که خود جای سوال دارد.

 و اما جناب آقای دادستان محترم اگر خاطرتان باشد تمام مستندات موجود از سوی این رسانه در اختیار شما قرار گرفت که لیست اعلام شده دارای ایرادات بسیار است و تعداد زیادی از واحدهای ذکر شده موضوع همکاری دستگاه‌های اقتصادی استان را تکذیب کردند یا گفتند توسط خود مالک رفع مشکل شده نه سازمان صمت یا هر ارگان دولتی دیگر.

اما در آن زمان شما یک فرصت ده روزه برای بررسی ماجرا خواستید که علی‌رغم چندین بار پیگیری این رسانه موکول شد به هفته‌ها و روزهای بعد و همچنان پاسخی داده نشد.

امروز شما را از مزایده کارخانه‌ای مطلع می‌کنیم(کارخانه آزمایش مرودشت) که در لیست مذکور بوده و حال این سوال مطرح است که چه کسی باید پاسخکوی مردمی باشد که به شما و مدیران انقلابی این استان اعتماد کرده‌اند و دادستان را به عنوان مدعی‌العموم در راس کار پذیرفته‌اند؟

 آیا وقت آن نرسیده با گام‌های استوارتر بدون نگاه کردن به جایگاه افراد از حق مردمی دفاع کنید که در همه عرصه‌ها جانانه پای این سرزمین ایستاده‌اند و نمونه بارز آن را در روز 22 بهمن امسال مشاهده نکردید؟

جناب دادستان سال به پایان رسید و باید منتظر باشید واحدهای تولیدی دیگری هم در صف انتظار تعطیلی هستند و مدیران همچنان در سکوت .

 انتهای پیام/224224

‌‎


نظرات بینندگان