کد خبر: ۱۵۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

خبر خوش استاندار بوشهر برای مردم استان فارس

استاندار بوشهر از تامین منابع ساخت آزاد راه بوشهر_ شیراز خبر داد و گفت: سال ۱۴۰۲ سالی طلایی برای این استان خواهد بود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با بیان اینکه در کشور منابع اعتباری زیادی وجود دارد که باید جذب و در جهت توسعه استان از آن‌ها استفاده کرد، گفت: در حوزه عمرانی، تملک دارایی، مصوبات سفر و لایحه بودجه و در حوزه اقتصادی نیز سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، بند الف تبصره ۱۸، منابع بانک‌ها و… وجود دارد که منابع مهم و قابل وصولی هستند.

محمدی زاده، از سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانی برای ساخت آزادراه بوشهر_ شیراز خبر داد و گفت: با تلاش و رایزنی و پیگیری متعدد مقرر شد که ۳۰ درصد از اعتبارات از طریق وزارت راه و شهرسازی، ۴۰ درصد از طریق پیمانکاران و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، ۲۰ درصد پتروشیمی‌ها و ۱۰ درصد صندوق بازنشستگی نفت تامین شود و تمام منابع این طرح تامین شده است.

وی با بیان اینکه باید پیگیری و تلاش کنیم تا منابع جذب شوند، تاکید کرد: مدیران باید روزهای پایانی سال برای جذب منابع و اعتبارات ملی تلاش جدی داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید پیگیری و تلاش کنیم تا منابع جذب شوند، تاکید کرد: مدیران باید روزهای پایانی سال برای جذب منابع و اعتبارات ملی تلاش جدی داشته باشند.

محمدی‌زاده با تاکید بر اینکه سال ۱۴۰۲ سال طلایی برای استان بوشهر است، افزود: با مصوبات سفر رئیس جمهور و سایر پیگیری‌ها، اطمینان دارم سال آینده تحولی عظیم در بخش‌های مختلف خواهیم داشت.

عالی‌ترین نماینده دولت در بوشهر در ادامه اظهار کرد: حوزه ارزش افزوده، مالیات و آلایندگی و همچنین عوارض شهرداری‌ها نیز از دیگر منابع قابل وصول است که با ساز و کار درستی می‌توان آن‌ها را جذب و استفاده کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بوشهر ، شیراز ، آزاد راه
نظرات بینندگان