کد خبر: ۱۵۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
سیری درفارس:

کوار آماده استقبال از مهمانان نوروزی

مسئول گردشگری کوار از آمادگی این شهرستان جهت استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، حدادی مسئول نمایندکی میراث فرهنگی و گردشگری کوار طی گفتگو با با این رسانه از آمادگی کوار جهت پذیرش مهمانان نوروزی خبر داد.

وی برنامه‌های نوروز ۱۴۰۱ را تشریح کرد و گفت: برای نوروز سیه چادرهایی جهت عرضه صنایع دستی در ورودی کوار از سمت شابهرامی و در محور کمربندی برپا می‌شود.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری افزود: با هماهنگی دهیار روستای هورباف نیز یک کمپین در میدان هورباف احداث می‌شود.

حدادی در رابطه با محل اسکان‌های مسافرین، گفت: ۵ مدرسه ۴۳ کلاسه برای اسکان مسافرین اماده میباشد. همچنین اقامتگاه بوم گردی دشتک با ۳ اتاق و پذیرش ۱۵نفر، مجتمع گردشگری ایران زمین با ۵ سوئیت و حسینیه شهراکبرآباد نیز آماده پذیرش مسافرین نوروزی میباشند.

مسئول گردشگری کوار افزود: اسکان رایگان در روستای آبگرم نیز با هماهنگی افراد همجون هرسال برنامه ریزی شده است. البته جهت افزایش مسافرین نوروزی مدرسه ها و سالن های ورزشی نیز برا استفاده آماده هستند.

این مقام مسئول بیان کرد:شهرداری نیز پارک مسافر در بولوار شهید استوار که دارای آلاچیق و امکانات می باشد، برای مسافرین آماده کرده است.

حدادی یاداور شد:جاده شاه غیب و بندبهمن باید اماده سازی شوند که شهرداری و اداره راه قول هایی داده‌اند اما هنوز عملی نشده است.

مسئول میراث فرهنگی کوار در پایان گفت: شهرداری طسوج نیز موظف شده است که به شاهزاده ابوالقاسم نیز رسیدگی و مشکل آبرسانی آن جهت استفاده مسافرین موقتا حل نمایند.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان