کد خبر: ۱۵۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
مدیرکل کمیته امداد فارس:

اجرای طرح اطعام مهدوی در فارس

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: طرح اطعام مهدوی، افطاری ساده با هدف کمک به خانواده‌های ایتام و نیازمندان همزمان با سراسر کشور در این استان هم اجرایی شده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد فارس با یادآوری اینکه، دستگیری از ایتام، محرومان و نیازمندان از سنت‌های مهم دین مبین اسلام به ویژه در ماه مبارک رمضان است، گفت: طرح ملی اطعام مهدوی چند سالی است در کشور با هدف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم بین اعضای جامعه هدف، اجرایی می‌شود.

موصلی خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه رمضان ۵۲ آشپزخانه در استان برای طبخ غذای گرم راه‌اندازی و طی روزهای گذشته ۱۹ هزار و ۸۰۰ دست غذای گرم توسط مراکز مختلف نیکوکاری تهیه، طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.

این مقام مسئول ارزش غذای طبخ و توزیع شده را ۱۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال اعلام و اضافه کرد:طی این مدت، ۶۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۶ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال با کمک نیکوکاران فارس تامین و توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه طرح افطاری نیز همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم دارد، گفت: تاکنون در این طرح تعداد ۱۷ هزار و ۴۲۰ بسته افطاری به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

موصلی گفت: رمضان سال گذشته نیکوکاران فارس ۴۷۵ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال کمک‌ نقدی و غیرنقدی داشتند که این کمک‌ها در قالب طرح اطعام مهدوی بین نیازمندان در سراسر استان توزیع شد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان