کد خبر: ۱۵۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس خبر داد:

نخستین وقف سال ۱۴۰۲ استان فارس ثبت شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از ثبت نخستین وقف سال ۱۴۰۲ در این استان خبر داد و گفت: این وقف با نیت احداث کارگاه‌های تولیدی و اشتغالزایی به ثبت رسید.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از ثبت نخستین وقف سال ۱۴۰۲ در این استان خبر داد و گفت: این وقف با نیت احداث کارگاه‌های تولیدی و اشتغالزایی به ثبت رسید.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس، ثبت نخستین وقف سال جاری در استان درباره حمایت از تولید را طلیعه خوشی برای این نوع فعالیت‌ها عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب برای چندمین سال متوالی در شعار سال حمایت از تولید را مدنظر قرار دادند و طی این سال‌ها گروه‌های مردمی و خیران هم به این مباحث ورود داشته‌اند.

موسوی با ابراز امیدواری از اینکه چنین وقف‌هایی در راستای حمایت از تولید تداوم یابد، گفت: نخستین وقف سال ۱۴۰۲ استان فارس در شهرستان جهرم توسط واقف نیک‌اندیش رضا کارگر به ثبت رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: این وقف یک هزار و ۵۰۰ زمین با کاربرد کارگاهی به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد تومان است که همزمان با اجرای طرح نوروزی «آرامش بهاری» به ثبت رسید.

نخستین وقف سال ۱۴۰۲ استان فارس ثبت شد

انتهای پیام/
نظرات بینندگان