کد خبر: ۱۵۹۵۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۸ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

پیگیری مجدد نماینده شیراز و زرقان از کمبود نان در نانوایی‌ها

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیگیری‌هایی که برای حل مشکلات صف‌های طولانی و تعطیلی بعضی از نانوایی‌ها در فارس بود طی تماسی با جلال، مدیر طرح هوشمند سازی نانوایی‌ها مشکلات نانوایی‌ها و مردم را به اطلاع وی رساند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیگیری‌هایی که برای حل مشکلات صف‌های طولانی و تعطیلی بعضی از نانوایی‌ها در فارس بود طی تماسی با جلال، مدیر طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها مشکلات نانوایی‌ها و مردم را به اطلاع وی رساند.

قادری بیان کرد:  مدیر طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها توضیح داد که من مشکلات نانوایی‌ها را قبول دارم و با توجه به این‌که از سال ۱۴۰۰ به بعد دریافتی نانوایی‌ها اضافه نشده است، در تلاش هستیم که دریافتی نانوایی‌ها را از محل کمک‌های دولتی و یا از محل اصلاح قیمت نان جبران کنیم. نکته دیگر اینکه بنا را براین گذاشته‌ایم که به شورای آرد و نان شهرستان‌ها و استان‌ها اختیار بدهیم در مواردی که چند نانوایی کنار هم با کاهش سهمیه مواجه شده باشند بتوانند سهمیه نانوایی ها را افزایش دهند.

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به مطلب مورد توجه مدیر طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها گفت: به نانوایی‌ها اجازه داده می‌شود در کنار فروش نان، اقدام به فروش محصولات مشابه کنند تا بخشی از هزینه‌های نانوایی‌ها جبران شود.

قادری در ادامه با بیان اینکه جلال با افزایش تعداد نانوایی‌های آزادپز موافق بود، گفت: ظاهراً یک برنامه کاربردی در دست طراحی دارند که بتوانند عملکرد نانوایی‌ها را بوسیله مردم ارزیابی و میزان پرداختی به نانوایی‌ها را متناسب با میزان رضایت مردم تعیین کنند.

قادری افزود: بنده ضمن تایید این موارد بر تسریع در انجام آن‌ها تاکید کردم و به وی اعلام کردم، تلاش کنید تا صنف خباز هم ناراضی نباشند و نان را به بهترین کیفیت پخت کنند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
0
کمبود نان در حاشیه شهر بیشتر است کیفیت هم خوب نیست از همه مهمتر کسی هم به کسی نیست
چرا ما باید این همه بودجه صرف نظارت بر امور کنیم و آخرش این باشد
ما باید در سیستم نظارتی کشور تجدید نظر کنیم گروهی متخصص از این سیستم ها ارزشیابی کنند آنها که کارآیی و اثر بخشی به معنای علمی ندارند کنار بگذارند