کد خبر: ۱۶۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از شور حسینی در هیئت معلولان تا نماز عاشورایی در شیراز

آنچه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

حضور ٢٢٠ دانشجو در دانشگاه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه بین‌الملل، دانشجویان شهریه‌پرداز هستند، گفت: سالانه ۵۰ دانشجو پذیرش می‌شوند و اکنون بیش از ٢٢٠ دانشجو داریم.

بخش خصوصی جای دولت را تنگ نمی‌کندسهم فارس از سفر اول دولت ناچیز بود

ابراهیم عزیزی، نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: این تفکر که اگر کار را به بخش خصوصی واگذار کنیم، جای دولت تنگ می‌شود، اشتباه است.

پلمب ۲۰ واحد صنفی در طرح عفاف و حجاب در ممسنی

در راستای پاسخ به دغدغه و مطالبات مردمی و برخورد با کشف حجاب و بدپوششی که این روز‌ها موجب نگرانی مردم شده بود، طرح عفاف و حجاب در شهرستان ممسنی اجرا شد و ۲۰ واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان پلمب شد.

تولد چهارمین نوزاد با کمک روش‌های درمان ناباروری در فسا

سرپرست مرکز درمان ناباروری بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا و فلوشیپ نازایی و IVF گفت: چهارمین نوزاد با کمک روش درمان ناباروری در مرکز درمان ناباروری بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)فسا متولد شد و شادی را به کادر درمان و خانواده خود هدیه داد.

آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس از ۱۶ مرداد در فارس

رئیس ستاد انتخابات استان فارس با اشاره به تصویب قانون جدید انتخابات گفت: طبق این قانون، پیش‌ثبت‌نامِ انتخابات مجلس از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود و ثبت‌نام نکردن در این مرحله به معنای از دست دادن داوطلبی خواهد بود.

نماز جمعه عاشورایی در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

 با توجه به تقارن روز جمعه با عاشورای حسینی، روابط عمومی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز طی اطلاعیه‌ای از برگزاری نماز جمعه عاشورایی در شیراز خبر داد و عموم مردم را برای حضور در این مراسم معنوی دعوت کرد.

خط سه مترو شیراز با تکیه بر متخصصان داخلی در حال اجرا است

سرپرست سازمان عمران شهرداری شیراز:پروژه احداث خط سه مترو شیراز با تکیه بر توان و تخصص مهندسان و کارگران ایرانی طبق برنامه زمان بندی در حال اجراست.این خط حدفاصل پل معالی آباد تا شهرک گلستان و توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و همچنین سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری در حال احداث است.

شور حسینی در هیئت معلولان شیراز

هیئتی که این اسم چقدر وصف حال مستمعان آن است. الصابرین! هیئتی که این اسم چقدر وصف حال مستمعان آن است، در اینجا عده‌ای مشکل حرکتی دارند و با ویلچر می‌آیند.

بافت تاریخی شیراز ثبت شد

محدوده بافت تاریخی شهر شیراز سرانجام پس از دهه‌ها پیگیری فعالان و دوستداران میراث فرهنگی، دوشنبه دوم مردادماه ۱۴۰۲ با تشکیل شورای ثبت آثار تاریخی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در فهرست میراث ملی ایران ثبت شد.

جذب دو هزار حامی جدید ایتام در فارس

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد فارس گفت: جذب حامیان نیکوکار از طریق ۶۰ پایگاه ثابت و سیار در استان انجام شده است.

معضلات شهری زیر ذره‌بین شیرازه

خبرنگار شیرازه در نشست خبری شهردار و شورای شیراز به بررسی موضوعاتی همچون وضعیت نامناسب ناوگان حمل و نقل عمومی،وضعیت پل شهید کاراندیش را مطالبه کرد.

پروژه مغفول مانده در ورزش شیراز

پروژه‌ای که ۱۵ سال پیش با سفر مقام معظم رهبری به فارس مصوب شد، اکنون پس از ساله‌ها همچنان مغفول مانده است.

 این پروژه که چندسالی است از شروع ساخت آن می‌گذرد و پیش از این نیز سوری افتتاح شده بود، اما هنوز تکمیل نشده و اکنون به گفته متولیان امر قرار است درهفته دولت به بهره‌برداری برسد؛ پس باید منتظر ماند و دید که آیا این وعده عملی خواهد شد یا خیر؟

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224









نظرات بینندگان