کد خبر: ۱۶۰۲۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
در پی هتک حرمت به بانوی محجبه در شیراز؛

فرد ضارب در بازداشت به سر می‌برد/برخود قاطع و سریع با هنجارشکنان

دادستان شیراز از دستگیری فرد حمله کننده به بانوی آمر به معروف خبر داد و گفت:برخورد سریع و قاطع باهنجارشکنان در دستور کار دستگاه قضایی است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، در پی درگیری چند هنجارشکن از جمله یک مرد با بانوی آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز، اهالی سومین حرم اهل‌بیت و آنان که هنوز هم غیرت و جوانمردی در رگ‌هایشان جاری است از مقامات قضایی خواستار برخورد قاطع با هنجارشکنان شدند.

خبرنگار شیرازه در همین راستا، درپی تماس با سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ماجرا را جویا و از وی خواست تا روند پرونده را به اطلاع عموم برساند.

وی در این خصوص با تاکید بر اینکه قطعا با هنجارشکنان برخورد جدی و قاطع خواهد شد، گفت: بلافاصله پس از اطلاع از ماجرا که عصر یکشنبه  هشتم مرداد و در یکی از اماکن تاریخی شیراز اتفاق افتاده بود، موضوع را در دستور کار قرار داده و فرد ضارب شناسایی و همان شب دستگیر و پرونده در شعبه ویژه تشکیل شد.

بحرینی با بیان اینکه این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد، عنوان کرد: فرد ضارب هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد و ما نیز با این اتفاق هم‌دردی کرده و حساسیت دغدغه‌مندان را درک می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به عنوان مدعی‌العموم تصریح کرد: در راستای قوانین و مقررات مربوطه از جمله حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر اگر کسی هنجارشکنی کند، در چارچوب قانون برخورد سریع  و خارج از نوبت انجام خواهد شد.

مسئولین دانشگاه شیراز به دستگاه قضایی احضار شدند

بحرینی به این نکته نیز اشاره کرد که علاوه بر فرد ضارب که دستگیر شده مسئولان مربوطه که باغ نارجستان قوام زیر نظر آنان است نیز به دستگاه قضایی احضار شده‌اند و می‌بایست جهت اهمال و قصور خود پاسخ دهند.

به گزارش شیرازه: لازم به ذکر است که باغ نارنجستان قوام تحت نظر دانشگاه شیراز اداره می‌گردد.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ساغر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
0
این مرد بی غیرت گستاخ را به اشد مجازات برسانید تا درسی برای همه مردان بی غیرت شود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
0
فرد ضارب باید مجازات شود
اما باید مسئولین هم پاسخگو باشند از استاندار گرفته تا فرماندار و.......
چه کسانی زمینه را فراهم کرده اند که هنجار شکنان اینگونه گستاخ شده اند
منحصر به این یکی نیست