کد خبر: ۱۶۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۲

تصادف رخ‌به‌رخ دو تریلر در محور لار - بندرعباس

تصادف رخ‌به‌رخ دو تریلر در محور لار - بندرعباس یک فوتی برجای گذاشت.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، تصادف دو تریلی در ۴ کیلومتری بعد از پمپ‌بنزین شهر لطیفی منجر به وقوع حادثه‌ای وحشتناک در محور لار به بندرعباس شد.

دراین‌خصوص، محمد صباغی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت: در پی بروز این حادثه، سریعاً دو دستگاه آمبولانس پایگاه شهری یک و چهار برکه، در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه ناگوار سه مصدوم در پی داشت که به علت شدید بودن مکانیسم آسیب، متأسفانه یکی از مصدومین در صحنه جان باخت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان تصریح کرد: یکی دیگر از مصدومان این حادثه که از ناحیه سر دچار آسیب شده بود و سطح هوشیاری پایین داشت نیز پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام رضا علیه‌السلام لار منتقل شد.

به گزارش شیرازه، جاده لار به بندرعباس از جاده پرترافیک به‌ویژه خودروهای سنگین حامل بار و سوخت از جنوب به مرکز و شمال کشور محسوب می‌شود که شوربختانه علی‌رغم بروز تصادفات متعدد با خسارات مالی و جانی همچنان به‌صورت تک باند رفت‌وبرگشت است و پیشرفت فیزیکی پروژه احداث باند دوم نیاز به حمایت مسئولان ملی و استانی دارد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان