کد خبر: ۱۶۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۴ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
وصیت شهيد قدرت الله اندیشه:

ای برادران و خواهران وحدت را حفظ کنید

شهيد «قدرالله اندیشه» در وصیت خود می‌نویسد:«ای برادران و خواهران وحدت را حفظ کنید و با شرکت در نماز جمعه که بزرگترین سلاح ماست مشت محکمی در برابر قدرتهای شرق و غرب که تمام ملت مستضعف را به زیر ستم گرفتند بزنیم ...»
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،  شهید قدرت اله اندیشه در یک خانواده روستایی مستضعف پا به عرصه حیات گذاشت و در دوران کودکی انسان مهربان و دلسوزی بود و تحصیلات ابتدائی را در روستایش تاکام گذراند و بر اثر مشکلات زندگی ادامه تحصیل نداد و حرفه خدمات تعمیرات رادیو و ضبط را دنبال نمود و حدود ۷ سال به این حرفه پرداخت و در زمان مقرر به خدمت مقدس سربازی پرداخت و پس از سپری شدن دو سال خدمت مقدس سربازی در کرج و پلاژ ساری به عضویت رسمی سپاه پاسداران ساری در آمد و پس از طی دوره آموزش عازم جبهه و جنگ شد و سه ماه در شوش دانیال با دشمنان بعثی جنگید و پس از مراجعت به ساری به ارشاد و هدایت جوانان و آموزش اسلحه و تشکیل انجمنهای اسلامی پرداخت . پس از شهادت شهید سید باقر تاکامی برخود لازم دانست که به دنبال جسد شهید تاکامی برود و پس از دریافت برگ مأموریت برای خود و چند نفر از دوستان در تاریخ پنجم دیماه سال 1360 از ساری حرکت و در روز ششم دی ماه به استان باختران و از آنجا به گیلان غرب رفتند و از قرار اطلاع واصله در روز دوشنبه با دو تن از دوستان (۷ دی همان سال ) بر اثر عبور از روی مین در چند متری به جسد شهید تاکامی به شهادت رسید و پس از چند روز بدن مطهر و پاک ایشان در ساری تشییع و به زادگاهش روستای تاکام در جوار سایر شهدا به خاک سپره شد .


وصیت نامه شهید قدرت اله اندیشه
ای برادران و خواهران وحدت را حفظ کنید و با شرکت در نماز جمعه که بزرگترین سلاح ماست مشت محکمی در برابر قدرتهای شرق و غرب که تمام ملت مستضعف را به زیر ستم گرفتند بزنیم .
پدر و مادر و دیگر عزیزان و دوستان با این کلماتی که در بالا نوشته شده است دیگر فکر نمی کنم برای شما ابهام و اندوهی مانده باشد که برای آن غصّه بخورید آنقدر باید متوّجه شده باشید که کسی از اسلام اسم می برد شعار خالی نباشد چون وقت وقت عمل است جواب هَل مِن ناصِرٍ ینصرنی در این زمان باید لبیک گفته شود .

 ای کاش من در کالبدم چندین جان داشتم و در این راه می دادم انسان می خواهد به سعادت برسد جز راه خدا راه دیگری وجود ندارد یا جهاد در راه خدا و یا بخشیدن مال در راه خدا . پدر و مادر و دیگر دوستانم مبادا با رسیدن خبر شهادتم ناراحتی کنید اگر خواست خدا باشد در راه او شهید خواهم شد . شهید که گریه ندارد برادران سعی کنید در کارتان جّدی باشید چون همه برادران در وجودشان شهادت است زیرا زائیده شهادت هستند .

پدر ، مادر و نزدیکان و دوستان شما را به مهدی (عج) قسم میدهم هیچوقت از این انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب امام خمینی و یاران نزدیکش دست نکشید و یا کناره گیری نکنید چون تک تک شما مسئول حفظ این انقلاب هستید .

برادران و خواهران از منافقان و سرمایه داران و بی دینان نترسید و در داخل شما رخنه نکنند .

 شما موفق و پیروز هستید و خداوند تبارک و تعالی باشماست.
ما پاسداران هرگز پیری را نخواهیم دید لباسی که بر تن داریم لباس رفتن است نه ماندن .من از دنیا می روم تا جوانان زادگاهم با خون من بیشتر به قرآن بیندیشند. 


 انتهای پیام/
نظرات بینندگان