کد خبر: ۱۶۱۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲
سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس:

فارس بر قله ورزش همگانی کشور ایستاد

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: موضوع توسعه ورزش‌های همگانی باید به‌گونه‌ای در تمامی شهرستان‌های استان توسعه و نهادینه گردد که مردم فعالیت ورزشی را نیاز روزمره خود دانسته و برای انجام ورزش تلاش کنند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، علیرضا غلامیان سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در خصوص این خبر بیان کرد: باتوجه‌به ارزیابی‌های صورت‌گرفته توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی، هیئت استان فارس در بین هیئت‌های برتر ورزش‌های همگانی کشور قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ارزیابی انجام شده توسط متخصصین و کارشناسان فدراسیون ورزش‌های همگانی انجام شده که نتایج آن به ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها نیز ابلاغ شده است.

غلامیان افزود: باتوجه‌به ارزیابی‌های صورت‌گرفته هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در بخش ساماندهی فعالیت‌های مربوط به هیئت میان استان‌های درجه اول قرار گرفته و رتبه شایسته تقدیر را کسب کرد.

به گفته این مقام مسئول اولویت برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی موضوع تقویت کمیته‌های تخصصی و توسعه ورزش برای همه آحاد مختلف مردم است و این مهم نیز با مطالعه و بررسی دقیق و برنامه‌ریزی تقویت می‌شود.


فارس بر قله ورزش همگانی کشور ایستاد
سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس تصریح کرد: موضوع توسعه ورزش‌های همگانی باید به‌گونه‌ای در تمامی شهرستان‌های استان توسعه و نهادینه گردد که مردم فعالیت ورزشی را نیاز روزمره خود دانسته و برای انجام ورزش تلاش کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان