کد خبر: ۱۶۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲
مدیرکل صدا و سیمای فارس مطرح کرد:

گل نرگس و سرو نماد هویت فرهنگی مردم فارس

مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: گل نرگس، سرو و عناصر طبیعی در استان به عنوان یک نماد برای نشان دادن هویت فرهنگی مردم محسوب می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس در دیدار با امام‌جمعه خفر اظهار کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی از مؤثرترین ائمه جمعه از جهات پیگیری‌های شهرستانی و استانی و حضور در مجامع و در بین مردم بوده و مدیریت و محوریت او در انسجام بخشیدن به هیئات مذهبی در عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در شهرستان ابرکوه موجب شد تا حرکت عظیم مذهبی در بین مردم ابرکوه شکل گیرد و بارها شکوه عزاداری برای سالار شهیدان (ع) در این شهرستان از شبکه‌های ملی و استانی پخش شود.

مدیرکل صداوسیمای فارس حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی را در خفر با ظرفیت‌های کشاورزی و فرهنگی و مذهبی که این شهرستان دارد باعث برکت و آغاز حرکت‌های بزرگ دانست.

مدیرکل صداوسیمای فارس گفت: نرگس‌زارهای منطقه خفر فرصتی برای ثبت تصاویر جذاب است و گل نرگس، سرو و عناصر طبیعی در استان فارس به‌عنوان یک نماد برای نشان‌دادن هویت فرهنگی مردم به شمار می‌رود، همان‌طور که گل نرگس به‌عنوان نمادشناسی مرتبط با انتظار امام‌زمان (عج) محسوب می‌شود و این عناصر طبیعی اگر در کنار مفاهیم ارزشمند دینی قرار گیرد بسیار چشم‌نواز خواهد شد.

گل نرگس و سرو نماد هویت فرهنگی مردم فارس

حجت‌الاسلام حسینی امام‌جمعه شهرستان خفر هم در این دیدار از تلاش‌ها و زحمات مسئولان و کارکنان صداوسیمای فارس در بخش‌های مختلف تقدیر کرد و عملکرد این مرکز را مثبت و اثرگذار خواند.

وی با بیان اینکه ۱۴ سال تجربه حضور در استان یزد و منطقه ابرکوه و همکاری با صداوسیمای یزد را دارد اعلام آمادگی کرد تا همکاری‌های خود را با رسانه ملی در استان فارس ادامه پیدا کند.

منبع: روابط‌عمومی صداو سیمای فارس

انتهای پیام/
نظرات بینندگان