کد خبر: ۱۶۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲
مدیرکل بنیاد مسکن فارس:

برای مبارزه با فساد اقتصادی در حوزه مسکن باید تجهیز شد

مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه آموزش رکن اساسی مبارزه با فساد است، گفت: برای مبارزه با فساد که چرخه بسیار قدرتمندی است باید تجهیز شد که بخشی از این تجهیز آموزش و آشنایی با فرایند پول‌شویی است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سید علیرضا حمیدی مدیرکل بنیاد مسکن فارس در حاشیه همایش حوزه معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بنیاد سراسر کشور و دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت ملی مبارزه با پول‌شویی به خبرنگار ایرنا گفت: یک تفاهم‌نامه در بنیاد مسکن کشور بین این بنیاد و مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد منعقد شده که به استناد این تفاهم‌نامه و برای دستیابی به اهداف موردنظر در آن اقدام به برگزاری این همایش کردیم.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس ادامه داد: بحث مبارزه با فساد از مبانی فرهنگی، آموزشی و علمی بهره می‌برد و اگر قرار است با فساد که چرخه بسیار قدرتمندی است مبارزه شود باید تجهیز شد که بخشی از این تجهیز آموزش و آشنایی با فرایند پول‌شویی است.

وی بر انجام فرهنگ‌سازی در این زمینه تأکید کرد و گفت: در حقیقت ضرورت انعقاد تفاهم‌نامه بین این دو مجموعه در کشور تشخیص داده شد و در پی آن نخستین دوره مبارزه با پول‌شویی به میزبانی فارس تشکیل شد.

حمیدی اضافه کرد: در این جلسه معاونین پشتیبانی، ذی‌حسابان، مدیران امور مالی، مدیران مالی و پشتیبانی شرکت‌های تابعه و رابطین مبارزه با پول‌شویی، مدیران کل حوزه ستادی معاون پشتیبانی و ذی‌حسابی و مدرسینی از مرکز اطلاعات مالی حضور داشتند.

برای مبارزه با فساد اقتصادی در حوزه مسکن باید تجهیز شد
مدیرکل بنیاد مسکن فارس اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری این دوره حداقل در مجموعه‌های مالی و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی بنیاد مسکن شناخت کافی در خصوص فرایند پول‌شویی و مبارزه با این فرایند ایجاد شود.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان