کد خبر: ۱۶۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۳ - ۱۴ دی ۱۴۰۲
فارس در هفته‌ای که گذشت؛

از بیانیه بسیج دانشجویی تا توافق اولیه احداث آزادراه شیراز - بوشهر

آنچه ازاین‌پس در قالب بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به‌منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یک بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه ازاین‌پس در قالب این بسته خبری با عنوان «فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج‌شنبه در فارس چه خبر بود؟

اولین خبر را از ورزش شروع می‌کنیم

فارس، قهرمان رقابت‌های زورخانه‌ای کشور شد
 رقابت‌های زورخانه‌ای بزرگسالان کشور در رشته‌های مهارت‌های فردی، قهرمانی بزرگسالان کشور با عنوان گرامیداشت شهدای مظلوم شاه‌چراغ طی روزهای ۶ تا ۸ دی به میزبانی استان فارس در مجموعه ورزشی شهید دستغیب و در شهر شیراز برگزار گردید.

از بیانیه بسیج دانشجویی تا توافق اولیه احداث آزادراه شیراز - بوشهر
تولید بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار کیلو گوشت مرغ در لامرد 
مدیر جهاد کشاورزی لامرد گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار کیلوگرم گوشت سفید در مرغداری‌های لامرد تولید شود.

معیار ارزیابی مسئولان میزان کار و خدمت به مردم است
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: میزان کار و فعالیت مسئولان؛ معیار ارزیابی و موجب تقویت و رشد آنان خواهد بود، با سفارش این‌وآن آمدن قطعاً پشتوانه کاری برای مدیران محسوب نمی‌شود.

یک خبر خوب برای شیرازی‌ها

اجرای بیش از ۲ هزار پروژه شهری در شیراز
 شهردار شیراز گفت: تمامی پروژه‌ها در زمان‌بندی مشخص‌شده یا حتی زودتر از زمان موعد به بهره‌برداری می‌رسند.

عنصر اصلی عملیات تروریستی شاه‌چراغ به اعدام محکوم شد
 سخنگوی قوه قضائیه گفت: عنصر اصلی عملیات تروریستی شاه‌چراغ به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح به‌قصد جان مردم که منجر به شهادت دو نفر از خادمین حرم و مصدومیت ۱۱ تن از زائران و ایجاد رعب و هراس در بین مردم شده، به اعدام محکوم شده است.

شناسایی بیش از ۱۲ هزار نفر با احتمال دیابت در فارس
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: از مجموع یک میلیون و ۶۹۳ هزار و ۴۷۶ مورد غربالگری انجام شده از ابتدای پویش ملی سلامت تاکنون در سطح استان فارس، ۱۲ هزار و ۷۳۴ نفر با احتمال ابتلای به دیابت شناسایی شدند.

نماینده وام‌دار به سرمایه‌داران، ناتوان در استیفا حقوق ملت
 در پی شائبه فشار جریان‌های مسموم برای تأیید صلاحیت افراد مسئله‌دار در استان فارس شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس بیانیه‌ای خطاب به دبیر شورای نگهبان صادر کرد.

از بیانیه بسیج دانشجویی تا توافق اولیه احداث آزادراه شیراز - بوشهر

کمک ۱۸۴ میلیاردتومانی نیک‌اندیشان فارس به ایتام و محسنین 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: در حال حاضر ۳۷ هزار ۵۸۹ فرزند ایتام و محسنین در استان از حمایت ۱۴۷ هزار و ۸۵ حامی بهره‌مند هستند.

حکایت این روزهای دفن زباله در فارس 
برخی شهرستان‌های استان فارس از جمله مرودشت و کازرون با چالش‌های دفن اصولی زباله، محل مناسب برای دفن آشغال و مدیریت پسماند روبرو هستند.

توافق اولیه برای احداث آزادراه شیراز - بوشهر
 نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادراه شیراز بوشهر نقش بزرگی در کریدور شمال به جنوب کشور ایفا خواهد کرد.

سردرگمی والدین برای صدور شناسنامه نوزادان تازه‌رسیده 
مدیرکل ثبت‌احوال فارس با بیان اینکه بر اساس قانون بازه زمانی صدور شناسنامه نوزاد ۱۵ روز است، گفت: به دلیل کمبود نیروگاهی این بازه تا ۲۰ روز طول می‌کشد.

از بیانیه بسیج دانشجویی تا توافق اولیه احداث آزادراه شیراز - بوشهر

صعود نمایندگان فارس به‌دور نهایی لیگ دسته یک هندبال
 تیم‌های شهید چمران و شهرزاد لارستان با قرارگرفتن در مکان اول و دوم جدول به‌دور نهایی رقابت‌ها صعود کردند.

۶ پیشنهاد استاندار فارس در هیئت دولت چه بود؟
 استاندار فارس در نشست اخیر و مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران محل سالن پیامبر (اعظم) وزارت کشور پیشنهادها ۶گانه ای را در راستای تقویت هر چه بیشتر حوزه‌های زیرساختی این استان ارائه داد.

تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود... 

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان