کد خبر: ۱۶۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۲۰ دی ۱۴۰۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس:

خسته و نا امید کردن مردم و جامعه خیانت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس، گفت: بی‌انگیزه کردن و خسته کردن مردم و جامعه خیانت بزرگی است و هرکس در هر مسئولیت و جایگاهی این دو کار را انجام دهد خیانت کرده است.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اسماعیل قزل‌سفلی چهارشنبه در نخستین همایش هم‌اندیشی مدیران بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) سراسر استان فارس ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان، افزود: باید جبهه‌ای برای حل مشکلات مردم در استان شکل گیرد.

وی به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون خدمت رسانی اشاره کرد و گفت: ویژگی های بارز کار و خدمت رسانی به مردم از منظر رهبر معظم انقلاب خالصانه و صادقانه بودن کار است که باید در نیات خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی وجود داشته باشد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: نیازمندان جامعه در راس هرم خدمت رسانی در نظام جمهوری اسلامی قرار دارند.

وی ادامه داد: خیران و مسئولان ضلع دیگر خدمت رسانی هستند، که در حوزه بهزیستی و کمیته امداد باید توانمندسازی جامعه هدف اولویت اصلی و راهبردی این ۲ بخش باشد.

قزل سفلی راهبران این دو حوزه را نقش آفرین در حکمرانی خیر و احسان دانست و گفت: شناسایی خیرین و بسترسازی برای فعالیت آنها و اتصال آن به نیازمندان واقعی مهمترین وظیفه این حوزه است که در استان پهناور فارس به خوبی در حال هدایت است.

وی تاکید کرد: براساس گزارشات میدانی علیرغم همه کمبودها نارضایتی از ۲ حوزه کمیته امداد و بهزیستی در کمترین سطح قرار دارد که این سطح رضایتمندی در جامعه هدف بزرگترین دستاورد این ۲ بخش است و این راهبرد باید همواره در دستور کار باشد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس عنوان کرد: مهمترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی به حرکت در آوردن و به میدان آوردن مردم توسط امام راحل(ره) بود و امروزه برای حفظ و کامل شدن انقلاب اسلامی در جهت رسیدن به تمدن نوین اسلامی حضور مردم در صحنه مهم است.

پیشرفت درهر عرصه‌ای بدون مردم معنا ندارد

قزل سفلی با بیان اینکه امروزه پیشرفت بدون مردم در همه عرصه ها معنا ندارد و امکان پذیر نیست، گفت: جنگ هشت ساله تحمیلی را با مردم پیروز شدیم و متاسفانه الگوی مدیریتی دفاع مقدس در همان دوران ماند.

وی تاکید کرد: زنان، مردان، کودکان، جوانان، نوجوانان و همه اقشار جامعه در الگوی مدیریتی دفاع مقدس نقش بازی کردند ، حضور مردم در هر صحنه‌ای معجزه آفرین است و پشتیبانی مستمر مردم در ۴۵ سال گذشته بارز و موثر بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: هیچ انقلابی در دنیا به دهه سوم نرسیده اما انقلاب اسلامی اکنون برای جشن ۵۰ سالگی آماده می شود.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های امنیتی، دفاعی، پزشکی و علمی اشاره و تاکید کرد: امروزه در حوزه اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستیم و سفره جامعه هدف نیازمند کوچک شده اما این قشر هرگز اجازه ندادند که اعتقاد و همبستگی آنها کم شود.

قزل سفلی با تاکید بر دنبال شدن خدمت رسانی باشتاب، با برنامه، هدفمند و اثربخش در همه سطوح بمنظور خودکفایی جامعه هدف، افزود: اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی را باید از زبان غربی ها بیان کرد و شنید.
وی با بیان اینکه تئوری کارشناسان جهانی در پی بروز انقلاب اسلامی تغییر کرد، گفت: ایران اسلامی الگویی به جهان عرضه کرده که با آن در تخاصم با آمریکا هم می توان پیشرفت کرد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در پایان گفت: مردم باید در همه عرصه‌ها وارد میدان شوند تا موفقیت در آن بخش حاصل شود.

هم پیمانی بهزیستی فارس و کمیته امداد امام خمینی (ره)

نخستین هم افزایی و آئین انعقاد تفاهم‌نامه مشترک فی مابین بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با محوریت سلامت اجتماعی مشارکت اجتماعی هم افزایی و ارتقا سطح کیفی خدمات رسانی به جامعه هدف برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره )در این جلسه ضمن خیر مقدم و تقدیر جهت ابتکار در پیگیری و پیشنهاد برپایی این هم اندیشی گفت: امیدواریم این برنامه زمینه ساز تحقق اهداف عالیه هر ۲ نهاد شود.

مرتضی موصلی افزود: اجرای این برنامه زمینه ساز تبادل اطلاعات و تجربیات هر دو مجموعه است تا مدل های توانمندسازی اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی هر ۲ نهاد را بررسی و در راستای خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف استفاده کنیم.

مدیرکل بهزیستی فارس هم در جمع مدیران بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: نهادهای بهزیستی و کمیته امداد هر ۲ مولود انقلاب هستند و با هدف توانمندسازی و حفظ کرامت انسانی جامعه هدف فعالیت می کنند.

محمد رضا هوشیار تعهدات عاطفی و انسانی را زمینه ساز جذب افراد جهت خدمت در این دو نهاد عنوان کرد، عیار خدمت را در اخلاص برشمرد و گفت: با توجه به این که غفلت از سلامت اجتماعی، مرگ هنجارها و آسیب به اجتماع را در پی خواهد داشت؛لذا ضرورت تشکیل دبیرخانه مشترک توانمندسازی و سلامت اجتماعی با فعالیت هر دو نهاد و عضویت دستگاه های مرتبط احساس می شود.

مدیرکل بهزیستی فارس بر اعتماد سازی و جلب حمایت های خیرین هم تاکید و اظهارکرد: با انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین هر دو نهاد از ظرفیت های هر دو دستگاه جهت خدمت رسانی بهتر استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان