کد خبر: ۱۶۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲

حمایت مالی دانش‌آموز فیروزآبادی به انصارالله یمن

محمدتقی محرابی دانش‌آموز پایه دوازدهم رشته انسانی مدرسه نمونه دولتی امام رضا در شهرستان فیروزآباد است که در رویداد جهانی جایزه اربعین در بخش «سفرنامه» رتبه دوم را کسب و پس از دریافت جایزه ۸۰۰ یورویی آن را به انصارالله یمن اهدا کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش فارس اعلام کرد: محمدتقی محرابی دانش‌آموز پایه دوازدهم رشته انسانی مدرسه نمونه دولتی امام رضا در شهرستان فیروزآباد است که در رویداد جهانی جایزه اربعین در بخش «سفرنامه» رتبه دوم را کسب و پس از دریافت جایزه ۸۰۰ یورویی آن را به انصارالله یمن اهدا کرد.

محمدتقی محرابی گفت: در روزگاری که آمریکا جهان‌خوار، انگلیس مکار و صهیونیست جنایت‌کار، عرصه را بر مردم غزه تنگ کرده‌اند برادران قهرمانمان در جنبش انصارالله یمن به نمایندگی و دفاع از همه مستضعفان به‌صورت مستقیم پنجه در پنجه مستکبران انداخته‌اند، این کمترین برادرانشان بر دست و بازوی قدرتمند همه مجاهدان مقاومت اسلامی در سراسر عالم بوسه می‌زنم و بر این بوسه افتخار می‌کنم.

وی کم سن و سال‌ترین برگزیده نهمین دوره جهانی اربعین است و اثر خود را در قالب سفرنامه و با عنوان «پیاده‌روی دل» ارائه کرده است.

آئین اختتامیه نهمین جایزه جهانی اربعین با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حسینیه الزهرا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

 در این مراسم افراد اول تا سوم در شش رشته عکس، فیلم، فعالان فضای مجازی، شعر، کتاب، خاطره و مقاله و سفرنامه‌نویسی تقدیر شدند.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان