کد خبر: ۱۶۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور:

سوخت‌رسانی در فارس مثبت ارزیابی شد

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن ارزیابی مثبت فرایند سوخت‌رسانی در استان هدف از حضور اعضا هیئت‌مدیره در مناطق را کمک به رفع چالش‌ها و بهبود کمی و کیفی زیرساخت‌های سوخت‌رسانی مناطق بیان کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله‌طاهری مدیر منطقه فارس از حضور اعضا هیئت مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در منطقه خبر داد.

فضل اله اکبری معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در جمع اعضا شورای اداری منطقه فارس ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب (س) فرایند سوخت‌رسانی در استان را باتوجه‌به گستردگی و حجم بالای ترددها، عدم اتصال به خطوط لوله نفت کشور و در اختیار نداشتن انبار ذخیره‌سازی با ظرفیت مناسب، مثبت ارزیابی کرد.

معاون مدیرعامل ضمن دیدار با همکاران داشتن نیروهای متخصص و متعهد را از نقاط قوت منطقه فارس بیان کرد و گفت: افزایش توان سوخت‌رسانی منطقه از اولویت‌های شرکت ملی پخش است و به همین منظور هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه برای جذب بودجه و تسریع بخشیدن در اجرای طرح‌های منطقه در حال انجام است.

وی هدف از حضور اعضا هیئت‌مدیره به مناطق را کمک به رفع چالش‌های موجود در مناطق در حوزه‌های مختلف و بهبود کمی و کیفی زیرساخت‌های سوخت‌رسانی بیان و افزود: تأمین و توزیع به‌موقع سوخت به مصرف‌کنندگان از اولویت‌های مهم شرکت ملی پخش است و به همین منظور انجام تمهیدات لازم برای تفویض اختیار بیشتر به مناطق و تسریع بخشیدن در ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم در دستور کار هیئت‌مدیره است.

طاهری مدیر منطقه فارس با بیان رتبه ۴ منطقه در مصرف سوخت کشور حضور اعضا هیئت‌مدیره در مناطق را بسیار مؤثر در رفع چالش‌های موجود دانست و گفت: اجرای طرح اتصال فارس به خطوط نفت کشور، تخصیص بودجه لازم برای بهبود کمی و کیفی زیر ساخت‌های انبار نفت شهید تندگویان شیراز، نوسازی و بهسازی مهمان‌سراهای منطقه باتوجه‌به قطب پزشکی استان از اولویت‌های منطقه است.

سوخت‌رسانی در فارس مثبت ارزیابی شد

در ادامه هریک از اعضای شورای اداری منطقه به بیان چالش‌ها خود پرداختند و پاسخ‌های و راه کارهای لازم توسط اعضا هیئت‌مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ارائه شد .

شایان‌ذکر است زمانی مدیر مهندسی و طرح‌ها، شاهرخی مدیر بازرگانی، یحیوی رئیس حراست، صادقی مدیر سامانه هوشمند و رضایی رئیس حسابرسی مالی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران معاون مدیرعامل را در سفر به منطقه فارس همراهی نمودند.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان