کد خبر: ۱۶۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

شهادت ۲ مامور پلیس فارس در درگیری با قاچاقچیان

فرمانده انتظامی فارس از شهادت ۲ پلیس در فارس خبرداد و گفت:بامداد امروز در تیراندازی قاچاقچیان مسلح ناشناس به سمت پلیس، ۲ نفر شهید و ۴ نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه به نقل از روابط عمومی  مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: بامداد امروز در تیراندازی قاچاقچیان مسلح ناشناس به سمت پلیس، ۲نفر شهید و ۴ نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

سردار "رهام‌بخش حبیبی" گفت: ساعت یک بامداد امروز ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست دادند.

وی افزود: سواری پژو پس از طی مسافتی کوتاه متوقف و ۴نفر شرور مسلح از خودرو پیاده و به سمت ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز اقدام به تیراندازی نموده و سریعا از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص دو نفر از کارکنان جان بر کفِ فراجا به اسامی سرهنگ دوم " رضا شاهسونی" و ستواندوم" علی شاهسونی" به درجه رفیع شهادت نائل و ۴ نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: بلافاصله طرح مهار اجرا و تلاش برای دستگیری اشرار و قاچاقچیان مسلح توسط تیم‌های عملیاتی پلیس ادامه و نتیجه اقدامات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


انتهای خبر/
برچسب ها: پلیس ، قاچاق ، شهید
نظرات بینندگان