کد خبر: ۱۶۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس خبر داد:

افتتاح جام پرچم در سالن شهید دستغیب

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس از افتتاح جام پرچم و جام یاری گران زندگی در سالن شهید دستغیب شیراز در دهه فجر ۱۴۰۲ خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، رحیم خداجو سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس امروز ۱۰ بهمن‌ماه در نشست خبری با خبرنگاران برنامه‌های دهه فجر این اداره را اعلام کرد و گفت:۴ محور اصلی برای ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است که تا پایان اسفندماه فعالیت‌های مختلف ورزشی تداوم دارد.

وی افزود: این ۴ محور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، عمرانی و اجتماعی است که این اداره کل با کمک معاونت‌های مختلف برنامه‌هایی را ارائه می‌دهد.

افتتاح جام پرچم در سالن شهید دستغیب شیراز
خداجو با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان به بهترین شکل ممکن برنامه‌های این دهه را اجرا می‌کند، ادامه داد: دیدار با پیش‌کسوتان ورزشی و فعالیت‌های فرهنگی که می‌توانند جامعه ورزش را پربارتر کند را انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: افتتاح جام پرچم و جام یاری گران زندگی در سالن شهید دستغیب شیراز از دیگر برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با اعلام این خبر که ۲۵ بسته ورزشی در جهت تجهیز خانه ورزشی استان فارس انجام می‌شود، ادامه داد: افتتاح زمین چمن مصنوعی بزرگ مسابقاتی قصر دشت از دیگر برنامه‌های دهه فجر این اداره کل خواهد بود.

به گفته خداجو افتتاح خانه نشاط و تندرستی در شهرستان بوانات و تجلیل از قهرمانان ملی در مسابقات جهانی در دهه فجر انجام می‌شود.

انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

برچسب ها: ورزش ، جوانان ، دهه فجر
نظرات بینندگان