کد خبر: ۱۶۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

در راهپیمایی با عکس شهید حضور یابید

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از مردم خواست تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر یک با عکس یک شهید و پرچم حضور یابند تا یاد شهدای میهن اسلامی فراموش نشود.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز ۱۰ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: اگر ما بخواهیم تاریخ انقلاب و حوادثی که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون را بررسی کنیم حتماً مهم‌ترین حادثه تاریخی نظام جمهوری اسلامی دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: بیش از یک ماه است که ستاد دهه فجر از ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مختلف تشکیل شده است که ۲۷ کارگروه تخصصی و اجرایی زیر مجموعه ستاد دهه فجر هستند که هر کدام با برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی که انجام می‌شود برنامه‌های متنوع و متعددی برنامه‌ریزی می‌کنند تا در این دهه مبارک انجام دهند.

ملک مکان با بیان اینکه ۱۲ بهمن‌ماه در سالروز ورود امام خمینی (ره) است برنامه ویژه‌ای در کنار قبور شهدای جمهوری اسلامی ایران از دارالرحمه شیراز آغاز می‌کنیم، ادامه داد: برنامه‌های متنوع دیگری همچون سرودهای دانش‌آموزی، سخنرانی‌های مختلف و اهدای گل به قبور شهدای دفاع مقدس از جمله برنامه اولیه دهه مبارک فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: رژه خودرویی از فرودگاه شهید دستغیب به سمت دارالرحمه شیراز آغاز می‌شود همچنین مهم‌ترین هدف برگزاری برنامه‌های دهه فجر بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی به‌عنوان مهم‌ترین واقعه معاصر است.

در راهپیمایی با عکس شهید حضور یابید

وی به برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اشاره کرد و گفت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است چرا که ایام دهه فجر مصادف با مناسبت رجب و شعبان است.

ملک مکان با اشاره به اینکه در بیش از ۱۲۰ نقطه شهری مراسم جشن شکل می‌گیرد، افزود: جشن‌های روستایی و عشایری برگزار می‌شود همچنین در ۴ هزار روستا جشن برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ۹ هزار برنامه در دهه فجر توسط بسیجیان خبر داد و گفت: میزهای خدمت مقرر شده که ادارات در مصلاهای نمازجمعه در کل استان میزهای خدمت برگزار می‌کنند.

ملک مکان یادآور شد:۱۰۰ برنامه در مدارس پیش‌بینی‌شده است همچنین امسال زنگ انقلاب در مدارس در روز چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ تا ۹:۳۰ نواخته خواهد شد چرا که روز پنجشنبه مدارس تعطیل است.

وی گفت: رویدادها و مسابقات ورزشی استانی، جشن‌های اصناف و بازاریان، برپایی جشن‌های محلی در مساجد و حسینیه‌ها، از دیگر ویژه‌برنامه‌های دهه فجر ۱۴۰۲ است.

به گفته وی رویدادها و مسابقات ورزشی استانی، جشن‌های اصناف و بازاریان، برپایی جشن‌های محلی در مساجد و حسینیه‌ها، برپایی شاد پیمایی‌های خانوادگی و برپایی ۱۱۰ جشن در نقاط مختلف شیراز از سوی شهرداری از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

به گزارش شیرازه در این نشست رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از مردم خواست تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر یک با عکس یک شهید و پرچم حضور یابند تا یاد شهدای میهن اسلامی فراموش نشود.

انتهای خبر/224224

برچسب ها: شیراز ، بهمن ماه ، دهه فجر
نظرات بینندگان