کد خبر: ۱۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰

برپایی نمایشگاه توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

سطره‌ها هنوز چشم به راهند...

كتاب يك غذاست؛ ... يك نوشيدنى روح است و چنانچه مقوّى باشد، روح را تقويت مى‌كند. ما كه سفارش مى‌كنيم از اين نوشيدنى بخوريد، نوع نوشيدنى را معين نكرده‌ايم. بايد مواظب باشيم كه مبادا نوشيدنى مسموم، خطرناك، فاسد، گنديده و مضر با رنگ‌آميزي‌هاى خيلى خوب، دست مردم داده شود.    مقام معظم رهبری

در راستای اهمیت کتاب و کتابخوانی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصمیم به برگزاری نمایشگاه کتابی با عنوان "سطر‌ها هنوز چشم براهند..." با ارائه بیش از 4500 عنوان کتاب در زمینه‌های

-        فرهنگی شامل ادبیات، علوم انسانی و هنر، زن و خانواده، مذهبی، مهدویت و...

-        تخصصی شامل کتب درسی مقاطع علوم پایه و بالینی، رشته پزشکی، داروسازی، دندان پزشکی، پرستاری و مامایی، مدیریت، توان بخشی، بهداشت، تغذیه، پیراپزشکی و ... کرده است.

هم چنین در این مکان برنامه‌های متنوع دیگری از جمله نقد کتاب (دعوت از نویسندگان صاحب نام کشوری) شب شعر (با حضور شاعرانی چون احد ده بزرگی، سید محمد امین جعفری، میلاد عرفان پور و...) برگزار خواهد شد. جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ با موضوعات مختلفی مانند نقد شبکه‌های ماهواره‌ای، روابط دختر و پسر، جنگ نرم و تأثیر آن بر خانواده، بازی‌های رایانه‌ای، و ...  از دیگر برنامه هایی می‌باشد که بسیج دانشجویی قصد برگزاری آن را دارد.

ضمناً بخش رسانه و نرم‌افزار این نمایشگاه بر عهده نهاد‌مقام معظم‌رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی می باشد که  در کنار آن به معرفی رسانه و کنکاش در رسانه‌های مجازی خواهند پرداخت و هم‌چنین خبرنامه گاف در این نمایشگاه اقدام بر برپایی یک کارگاه تولید نشریه و آموزش تهیه بروشور و جذب خبرنگار افتخاری خواهد کرد که از شما عزیزان برای آموزش و عضویت در نشریات و بازدید از این غرفه دعوت به عمل می‌آید.

زمان: 7 الی 17 آبان ماه 90، از ساعت 10 الی 22

مکان: سالن امام علی(ع) دانشکده پزشکی

نظرات بینندگان