کد خبر: ۱۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۰۶ آبان ۱۳۹۰

فيلم پويا نمايي وقف در فارس ساخته شد

مدير روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان فارس گفت: براي نخستين بار در كشور توسط اين روابط عمومي ، فيلم انيميشن (پويا نمايي) در زمينه وقف ساخته شد.

به گزارش ايرنا، مصطفي زائري افزود: اين انيميشن كه طول نمايش آن دو دقيقه و 20 ثانيه است با هدف تبليغ و ترويج فرهنگ وقف و آثار و بركات آن و همچنين تشويق مستاجرين موقوفات در استان فارس و حتي سراسر كشور به پرداخت بموقع اجاره بهاي ملك اوقافي ، مورد تصرف مي پردازد.

وي با بيان اين كه اين انيميشن ظرف مدت پنج ماه ساخته شده است گفت: داستان اين انيميشن ، شخصيت پردازي آن، ايجاد شخصيت ها و فضاهاي اين پويانمايي با دقت و ظرافت خاصي طراحي شده است و اميدواريم پس از نمايش آن از شبكه هاي تلويزيوني ، شاهد اثرگذاري و تحقق اهداف آن در جامعه باشيم.

زائري در بخش ديگري از مطالب خود بيان كرد: وقف يكي از كارآمدترين احسان ها و خيرات است و براي تبليغ و ترويج اين فرهنگ ماندگار ، همگان بايد كمك كنند.

او افزود: وقف، اساسي ترين نوع انفاق است زيرا خيرين و افراد نيك انديس با وقف اموال خود مي توانند هم نام خود را جاودانه سازند وهم وقف خود را با نيتي كه در نظر گرفته اند به عنوان باقيات الصالحات تا ابدماندگار كنند.

نظرات بینندگان