کد خبر: ۱۶۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۰۷ آبان ۱۳۹۰

نخستین نمایشگاه تخصصی هوشمندسازی مدارس فارس

نخستین نمایشگاه تخصصی هوشمندسازی مدارس استان فارس در سالن نرجس شیراز گشایش یافت.

معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس بعد از ظهر امروز در حاشیه گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز تا یازدهم آبان ماه جاری هر روز از ساعت 9 صبح تا 17 پذیرای عموم علاقمندان است.
فرشاد قاسمی از اهداف برپایی این نمایشگاه را آشنایی مدیران با آخرین دستاوردهای هوشمندسازی، چگونگی تولید نرم‌افزارهای آموزشی و استفاده مسئولان مدارس از این امکانات برای هوشمندسازی مدارس عنوان کرد.
وی ابراز داشت: در حال حاضر بیش از یک‌هزار مدرسه در استان فارس نیمه الکترونیک هستند و به دنبال هوشمندسازی آنان هستیم.
معاون آموزش و پرورش فارس با بیان این که این استان در حال حاضر در گام دوم هوشمندسازی است تصریح کرد: بیش از یک‌هزار و 500 مدرسه در سطح این استان به خطوط پرسرعت اینترنت مجهز شده‌اند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با دانشگاه شیراز برای ایجاد کتابخانه‌های تکنولوژیک در مدارس قراردادی منعقد شده است تا دانش‌آموزان مدارسی که مجهز به اینترنت پرسرعت هستند بتوانند از اطلاعات به روز در آموزش بهره گیرند.
قاسمی ادامه داد: برای رسیدن به هوشمندسازی احتیاج به آموزش مدیران، بسترسازی‌های مخابراتی و تولید محتوای الکترونیکی هستیم.
به گزارش فارس، این نمایشگاه تا 11 آبان ماه جاری در مجموعه فرهنگی ورزشی نرجس در بلوار رازی شیراز پذیرای عموم علاقمندان و مسئولان مدارس است.

نظرات بینندگان