کد خبر: ۱۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۰

زمان ثبت‌نام اينترنتي آرم طرح ترافيک سال ۹۱

معاون اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در پايان تاكيد كرد: مطمئنم و از صميم قلب اعتقاد دارم همانند سال گذشته، موفقيت پروژه صدور آرم طرح ترافيک شهر تهران کاملا به همکاري و حمايت اصحاب رسانه بستگي خواهد داشت. خدايا به اميد تو!

معاون اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران گفت: ثبت نام آرم ورود به محدوده طرح ترافيک سال ۱۳۹۱ از روز يکشنبه ۱۵ آبان ماه سال جاري آغاز مي‌شود.

مهندس وحيد نوروزي در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: سايت ثبت نام متقاضيان آرم از ۱۵ آبان ماه باز خواهد شد و ثبت نام به صورت کاملا اينترنتي از همان روز آغاز و تا پايان آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وي تاكيد كرد: آرم هاي جديد طرح ترافيك ۳۰ آبان رونمايي مي‌شوند.

نوروزي همچنين در وب‌سايت شخصي خود نوشت: اعتراف مي‌کنم سال قبل واقعا اذيت شديم. با توجه به اينکه نرم افزار قبلي بيش از پنج سال کار کرده بود و ما بنا به چندين دليل بايد حتما نرم افزار را کاملا تغيير مي‌داديم کار بسيار طاقت فرسايي داشتيم که به همت تمام همکارانم و از همه مهمتر پشتيباني مديران ارشد شهرداري تهران به نحو مطلوبي خاتمه يافت.

معاون اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران ادامه داد: سال آتي هم همانند سال قبل تمام متقاضيان آرم از جمله دوستان عزيز خبرنگار بايد الزاما ثبت‌نام اينترنتي داشته باشند و صدور حتي يک فقره آرم بدون ثبت‌نام اينترنتي، پرداخت اينترنتي عوارض شهرداري، کنترل معاينه فني به صورت کاملا آنلاين و پرداخت وجه آرم به صورت الکترونيکي و غيرحضوري امکانپذير نخواهد بود.

وي تصريح كرد: خيلي خوب يادم مي‌آيد يکي از محافظين دکتر قاليباف شهردار تهران وقتي خونسردي مطلق و اصرار من را براي الزامي بودن ثبت‌نام اينترنتي خودروي شخصي وي ديد دقايقي متحير بود و شايد باور اين موضوع برايشان واقعا سخت بود! شايد براي برخي از عزيزان هم سخت بود که روند صدور آرم دوره ۹۰ را صفر و يک مي‌ديدند ولي با همت و تلاش همگان به آنچه که مي‌خواستيم رسيديم و خداوند را شاکريم.

معاون اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران گفت: ادعا مي‌کنم در آرم طرح ترافيک دوره سال ۹۰ حتي براي يک دستگاه خودرو بدون ثبت نام اينترنتي، امکان گرفتن آرم مهيا نشد. به اميد حق بزودي نشست خبري با اصحاب رسانه برگزار خواهيم کرد و اطلاعات دقيقي را تقديم خواهم نمود.

وي خاطرنشان كرده است: اگر اتفاق خاصي نيافتد ۳۰ آبان ماه ۹۰ هم رونمايي کاملا متفاوتي از آرم طرح ترافيک سال ۹۱ در معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران خواهيم داشت و تلاش خواهيم كرد در اسفند ۹۰ تمام آرم‌هاي متقاضيان را چاپ كرده و تحويل دهيم البته به شرطي که روند تصويب لايحه نرخ آرم در شوراي اسلامي شهر تهران و ساير مراجع ذيربط در زمان مناسب به اتمام برسد.

معاون اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در پايان تاكيد كرد: مطمئنم و از صميم قلب اعتقاد دارم همانند سال گذشته، موفقيت پروژه صدور آرم طرح ترافيک شهر تهران کاملا به همکاري و حمايت اصحاب رسانه بستگي خواهد داشت. خدايا به اميد تو!

به گزارش ايسنا، وب سايت شخصي وحيد نورزي، معاون اجرايي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران از روز گذشته همزمان با سالروز ازدواج حضرت اميرالمومنين(ع) و حضرت زهرا (س) در نشاني www.avayesabz.net راه‌اندازي شده است.

نظرات بینندگان