کد خبر: ۱۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۷ - ۱۳ آبان ۱۳۹۰

تجدید میثاق دانش‌آموزان جهرمی با شهدا

دانش آموزان جهرمی همزمان با یوم‌الله 13 آبان با آرمان‌های شهدا بیعتی دوباره بستند.

دانش‌آموزان جهرمی صبح امروز با حضور بر مزار پاک شهیدان انقلاب اسلامی و گلباران قبور آن‌ها در این شهر تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های شهدا بستند
. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جهرم در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز به یاد شهدای دانش‌آموز به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام و شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و در جوار مزار پاک شهدای جهرم گرد یکدیگر آمده‌ایم تا بار دیگر پایداری خود در مسیر انقلاب، امام، شهدا و رهبری را به جهانیان اعلام کنیم.
حجت‌الاسلام محمدشفیع قهرمانی شهید فهمیده را اسوه و الگویی تمام عیار برای دانش‌آموزان دانست و افزود: شهید حسین فهمیده نماد 36 هزار دانش‌آموز شهید است که از سراسر کشور به جبهه‌های حق علیه باطل عظیمت کرده و به ادای دین و وظیفه پرداختند. وی ابراز داشت: دانش‌آموزان باید مانند شهید فهمیده دارای شجاعت، شهامت، اهل معرفت و بصیرت دینی باشند چرا که شهید فهمیده این‌گونه رفتار کرد.
قهرمانی با تاکید بر ادامه دادن راه امام و شهدا خاطرنشان کرد: شهدا با دفاع جانانه و مجاهدت‌ها و رشادت‌های خود از اسلام و با راه و رسم خود سبب ایجاد بیداری اسلامی شده‌اند که امروز تمام عالمیان شاهد این مهم هستند.

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان