کد خبر: ۱۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۱۸ آبان ۱۳۹۰

جنبش سايبری «بصيرت علوی لبيک يا خامنه‌ای» راه‌اندازی شد

جبهه وبلاگی غدير با هدف تلاش در عرصه ايجاد ، ترويج و نشر جنبش‌ های وبلاگی از سوی وبلاگ‌نويسان ارزشی جنبش سايبری «بصيرت علوی لبيک يا خامنه‌ای» را راه‌اندازی كرد ...

به گزارش شیرازه ، به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) ، اين تشكل وبلاگی با انتشار بيانيه‌ای درباره بيانات اخير رهبر معظم انقلاب پيرامون جنايات تروريستی ايالات متحده امريكا، از وبلاگ‌نويسان خواست تا در جهت نشر و تقويت اين موضوع، وبلاگ‌های خود را به‌روز كنند .

در بخشی از اين بيانيه آمده است: به‌مناسبت عيدالله اكبر عيد امامت و ولايت به اطلاع می‌رساند، با استعانت از خداوند متعال وتوكل به ذات اقدسش و با توسل به عنايات خاصه حضرت ولی‌عصر(عج) و در راستای فرمايشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم آمادگی در جنگ نرم جبهه وبلاگی غدير بار ديگر سربازان جنگ نرم را فرا می‌خواند.

مگر نه آنكه غدير روز ولايت و روز اتمام حجت است بر امت رسول الله است، آری اين‌گونه است كه در اين روز بزرگ و پر از خير و بركت می‌خواهيم بار ديگر دست بيعت به سوی مولای خويش بريم و با ايشان عهد و پيمان تازه كنيم و دربندگی خدا و سر بازی ولايت بار ديگر دست بر سينه گذارده و به شعائر الله تعظيم كنيم.

برای دسترسی به بيانيه اينجا كليك كنيد !

نظرات بینندگان