کد خبر: ۱۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۰

بيانيه جبهه متحد اصولگرايان/گزارش آمانو سناریو جدید علیه ایران

ستاد انتخاباتي جبهه متحد اصولگرايان با صدور بيانيه اي درباره گزارش اخير آژانس تاكيد كرد اين گزارش ديكته شده نهادهاي اطلاعاتي آمريكا به قلم آمانو به دنبال انحراف افكار عمومي بين المللي است.

در اين بيانيه آمده است: انتشار گزارش آقاي يوكيا آمانو مديركل آژانس بين المللي انرژي اتمي درباره فعاليت هاي صلح آميز هسته اي جمهوري اسلامي ايران كه با پشتوانه جنجالي رسانه هاي غربي همراه بود، گزارشي خلاف واقع، غيرمسئولانه و كذب و در فضايي كاملاً تحت تاثير ابرقدرت هاي جهاني براي تكميل صحنه سازي نظام سلطه جهاني عليه ايران است كه با اتهام سراپا دروغ و كذب تمايل ايران به فعاليت نظامي هسته اي منتشر شده است.
در اين گزارش تصريح شده است:گزارش ديكته شده نهادهاي اطلاعاتي آمريكا كه به قلم آقاي آمانو، منتشر شده است به عنوان جديدترين حلقه از حلقه هاي سناريوسازي غرب عليه ايران و سندي تاريخي در موضعگيري هاي غيرحقوقي، كارشناسي نشده و يكجانبه غرب عليه فعاليت هاي صلح آميز و بشردوستانه هسته اي ايران اسلامي تلقي مي شود.
همزماني گزارش آمانو از پرونده هسته اي با گزارش احمد شهيد در مورد حقوق بشر، سناريوي ترور سفير عربستان، تهديد پوشالي نظامي از سوي رژيم صهيونيستي، حاكي از آن است كه غرب در مقابل قدرت ايمان و وحدت ايرانيان به استيصال افتاده و مي كوشد تا با هر طريقي با دست و پا زدن هاي بي فايده، پروژه اي عظيم را براي انحراف افكار عمومي بين المللي تهيه نمايد.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: غرب تلاش دارد تا با به چالش كشاندن جمهوري اسلامي ايران، معضلات و ضعف شديد نظام ليبرال سرمايه داري در اداره امور جامعه خويش و جهان را فرافكني نموده تا از اين رهگذر مشكلات عديده مالي و اقتصادي و شكست هاي مفتضحانه و پي درپي خود را در عراق، افغانستان، لبنان، سوريه، فلسطين و بويژه در جنبش بيداري اسلامي و وال استريت از چشمان تيزبين و منصف ملت هاي جهان بويژه امت اسلامي بپوشاند.
البته به قطع و يقين افكار عمومي بين المللي، فريب «تغيير واقعيت ها» و «فرافكني ها»ي دروغين و پوچ آمريكا و متحدانش را نخواهد خورد.
اين بيانيه افزوده است: به نظر مي رسد ايالات متحده آمريكا براي يافتن راه حلي براي نجات خود و رژيم جعلي و نامشروع صهيونيستي به تكاپو افتاده است و در اين رهگذر با ايجاد تصويري مبتني بر گزارش آمانو، احمد شهيد و... تلاش دارد با ضربه زدن به جايگاه برجسته و ممتاز ايران در الگو شدن براي تمامي آزادي خواهان و آزادانديشان جهان، خود را از خطر انزوا و نابودي رهايي بخشد و از اين طريق منافع نامشروع اش را در ساير كشورها دنبال كند.

نظرات بینندگان