کد خبر: ۱۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۳ آبان ۱۳۹۰

تجلیل از برترین‌های حوزه کتاب استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور محمدرضی حدائق مشاور فرهنگی استاندار فارس از برترین‌های کتاب و کتاب‌خوانی در سطح استان فارس تجلیل شد.
در این مراسم از الله‌بخش گنجه‌ای فرماندار شهرستان نورآباد به عنوان رئیس نمونه انجمن‌های شهرستانی کتابخانه‌های عمومی استان فارس، حیدر تصدیقی شهردار آباده و محمدعلی خالقی شهردار دهرم به عنوان شهرداران نمونه، محمد منصور آزادی بخشدار مرکزی شهرستان آباده به عنوان رئیس نمونه انجمن بخش، کسری آبچر رئیس اداره نمونه کتابخانه‌ها در شهرستان قیروکارزین، تجلیل شد.
همچنین کاظم حسینی از بخش نابینایان کتابخانه رئیسی، شیما رضابنده از بوانات، کرامت‌الله رستگار از شهرستان فسا به عنوان کتابخوان برتر این استان تجلیل شدند.
همچنین از علی اکبر عابدین‌نژاد مسئول کتابخانه عمومی کوثر نور نی‌ریز به عنوان کتاب‌دار نمونه کشوری تجلیل شد و کتابخانه‌های عمومی خیرگو، مشارکتی باران و آیت‌الله ربانی به عنوان کتابخانه‌های مشارکتی معرفی شدند.
حلیمه کرمی کتابدار کتابخانه عمومی فیروزآباد نیز به عنوان با حجاب‌ترین کتاب‌دار معرفی شد.
در این مراسم از علی شاهسون خبرنگار فارس در شیراز به عنوان خبرنگار برتر در انعکاس خبرهای حوزه کتاب و کتاب‌خوانی نیز تجلیل شد.
مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان فارس در این مراسم گفت: کتابخانه یک دانشگاه عمومی است که ورود به آن نیازی به کنکور و پارتی و مصاحبه ندارد.
صغری بابایی اظهار داشت: با گذشت چند دوره از برگزاری هفته کتاب همچنان کم‌توجهی به موضوع کتاب در این استان ادامه دارد.
بابایی گفت: برای رسیدن به نقطه ایده‌آل در حوزه کتاب و کتابخوانی، همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی لازم و ضروری است.
به گزارش فارس، هفته کتابخوانی از 24 آبان ماه جاری به مدت یک هفته ادامه دارد.

نظرات بینندگان