کد خبر: ۱۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۲۵ آبان ۱۳۹۰

کشف 400 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف بیش از 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان طی هشت عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد اسماعیل مصری توضیح داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی فارس پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند سه باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و متلاشی کنند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستانهای فیروزآباد، شیراز، کازرون، جهرم، خرم بید و داراب در اجرای طرح های کنترل و مقابله با قاچاق مواد مخدر موفق شدند طی چند روز اخیر این کشفیات را صورت دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران با استفاده از شیوه های پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 15 نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ در سطح استان شدند.

به گفته وی درعملیات دستگیری این سوداگران مرگ 9 دستگاه خودرو و 17 دستگاه تلفن همراه نیز توقیف شد.

سرهنگ مصری در بخش دیگری از سخنان خود از پلمپ یک واحد تجاری که اقدام به توزیع مواد مخدر در شهر شیراز می کرد خبر داد و گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر یک واحد صنفی که اقدام به خرده فروشی مواد مخدر در یکی از خیابانهای شیراز کرده بود شناسایی و پس از دستگیری متهم این پرونده، واحد صنفی مذکور با دستور مقام قضایی پلمپ شد.

وی ضمن هشدار به سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر بیان کرد: پلیس در برخورد با کسانیکه با اقداماتی مجرمانه خود زمینه اعتیاد و تیره بختی جوانان را فراهم می کنند هیچگاه کم کاری نخواهد کرد و با تمام توان با این افراد همچون گذشته برخورد می کند.

نظرات بینندگان