کد خبر: ۱۷۸۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰

مجتمع های تجاری شیراز یا محلی برای شوی لباس

مجتمع تجاری آفتاب در معالی آباد یکی از این چند مجتمع است که به محلی برای تفریح عده ای تبدیل شده است. عده ای  حتی قصد خرید هیچ کالایی را هم ندارند و صرفا برای چشم چرانی و روابط سوء به این مجتمع سرک می کشد

شیرازه - انتقادات صریح آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس به وضعیت فرهنگی برخی مجتمع های تجاری بی شک از سوی همه مسئولین امر شنیده شده است. این انتقادات از سرٍ درد٬ در حقیقت انعکاس فریاد چندساله جوانان حزب اللهی ای است که به آثار سوء مجتمع های تجاری در شیراز معترض بودند. به نظر می رسد با توجه به اظهارات آیت الله ایمانی در این خصوص مسئولین امر باید در پی چاره ای جهت حل بدحجابی گسترده در این اماکن باشند.

به گزارش خبرنگار شیرازه وضعیت برخی از مجتمع های تجاری آنقدر افتضاح است که در برخی ساعات بیشتر شبیه «شوی لباس زنانه» است که عده ای مانکن جدیدترین لباس ها را برتن می کنند و در مقابل دیدگان مردم قدم می زنند. مجتمع تجاری آفتاب در معالی آباد یکی از این چند مجتمع است که به محلی برای تفریح عده ای تبدیل شده است. عده ای  حتی قصد خرید هیچ کالایی را هم ندارند و صرفا برای چشم چرانی و روابط سوء به این مجتمع سرک می کشد. از سوی دیگر مغازه های داخل این مجتمع ها٬ با طراحی دکورهای زننده و با بهره گیری از لباس های مارک دار و عکس های مبتذل در ویترین خود به همراه موسیقی های تند غربی٬ زمینه فساد هرچه بیشتر را فراهم می سازند. کار برخی از فروشگاه ها به جایی رسیده است که برای جلب بیشتر مشتری٬‌ دخترانی بزک کرده را به عنوان فروشنده به کار می گیرند تا درآمد بیشتری کسب نمایند.

 

مسئولینی که در جلوگیری از فساد در این مجتمع ها می توانند موثر باشند باید هرچه زودتر خواسته امام جمعه شهر را پاسخ دهند. نیروی انتظامی٬ دادگستری٬ اداره اماکن ٬ ستاد امر به معروف و نهی از منکر٬‌سازمان تبلیغات اسلامی و ... باید به فکر چاره باشند.

شیرازه در روزهای آتی در خصوص عمق فساد حاکم بر برخی از این مجتمع ها گزارش هایی را منتشر خواهد نمود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ساناز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰
0
شیراز شهر دوست داشتنی و زیبایی است