کد خبر: ۱۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۰

130 هزار بسیجی فارس یكصدا فریاد مرگ بر آمریكا سر می دهند

فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس گفت: 130 هزار نفر بسیجی استان فارس روز شنبه همزمان با روز بسیج در گردهمایی بزرگ بسیجیان استان فارس یكصدا فریاد مرگ بر آمریكا سر میدهند.

سردار غلامحسین غیب پرور در جمع نمازگزاران جمعه شیراز افزود: 30 هزار نفر از این بسیجیان در شهر شیراز ساماندهی شده اند كه در این شهر در گردهمایی بسیجیان شركت خواهند كرد.

وی اظهار داشت : استان فارس از استان های فعال در زمینه ایجاد بسیج اقشار مختلف است و این استان برای نخسیتن بار بسیج رسانه را در كشور راه اندازی كرده است.

فرمانده ارشد سپاه استان فارس ادامه داد : هشت هزار رده مقاومت بسیج در استان فارس فعال است كه این افراد در سازمان های بسیج رسانه ، بسیج طلاب ، بسیج هنرمندان ، بسیج ادارات ، بسیج كارخانه ، بسیج كارگران ، بسیج پزشكان ، بسیج استادان دانشگاه و بسیج سایر اقشار جامعه خدمت می كنند.

سردار غیب پرور گفت: ماموریت بسیج در این برهه از زمان نبرد در عرصه جنگ نرم است و با تمام توان در میدان جنگ نرم ایستاده ایم.

وی افزود: اگر روزی سخن گهر بار امام راحل كه فرمودند آمریكا هیچ غلطی نمی تواند بكند را فریاد می زدیم امروز این گفتار را به توان هزار برابر همچنان فریاد خواهیم زد.

وی گفت: بسیجی و بسیجی بودن به داشتن كارت و لباس نیست ، هر كسی در هر زمینه ای دل در گروه انقلاب دارد و ولایت رهبر معظم انقلاب را دوست داشته باشد بسیجی است

نظرات بینندگان