کد خبر: ۱۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۱۴ آذر ۱۳۹۰

دریافت کتاب «حسین عقل سرخ» به همراه فایل صوتی

کتاب «حسین عقل سرخ» متن پیاده‏ شده سه جلسه گفت و گو درباره نهضت‏ سید الشهداء است که با حضور استاد «رحیم پور ازغدی» در سه روز متوالی،نهم، دهم و یازدهم محرم‏ سال 1380 انجام گرفته‏ و به صورت زنده از شبکه یک سیمای‏ جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

کتاب «حسین عقل سرخ» متن پیاده‏ شده سه جلسه گفت و گو درباره نهضت‏ سید الشهداء است که با حضور استاد «رحیم پور ازغدی» در سه روز متوالی،نهم، دهم و یازدهم محرم‏ سال ۱۳۸۰ انجام گرفته‏ و به صورت زنده از شبکه یک سیمای‏ جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

جلسه اول این نشست ها با عنوان «با عقل در عاشورا»، دومین نسشت با عنوان « عاشورا، پایان تأویل»، و سومین نشست با عنوان «حسین از مستضعفان‏ می‏گوید» برگزار گردید.

علاقه مندان به فرهنگ عاشورا می توانند به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان فایل صوتی این نشست ها به همراه کتاب «حسین عقل سرخ» را با فرمت pdf از لینک های زیر دیافت کنند.

دریافت کتاب:

دریافت کتاب حسین عقل سرخ (pdf)

دریافت صوت:

جلسه اول: با عقل در عاشورا

جلسه دوم: عاشورا پایان تأویل

جلسه سوم: حسین از مستضعفان می گوید

این کتاب یکی از مجموعه گفتار های «طرحی برای فردا» است که غالبا بر گرفته از سخرانی های استاد «رحیم پور ازغدی» می باشد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره موسسه «طرحی برای فراد» و همچنین دریافت کتابهای دیگر این مجموعه می توانند به پایگاه اینترنتی موسسه «طرحی برای فردا» مراجعه کنند.

تریبون مستضعفین

نظرات بینندگان