کد خبر: ۱۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۱ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰

دفن مخفیانه \"شهیده زهرا صالح\" توسط رژیم آل‌خلیفه در بحرین

پس از حمله نیروهای امنیتی بحرین به \"زهرا صالح\"، از اهالی روستای الدیه و وارد کردن میله‌ای آهنین در سر او که منجر به شکافتن جمجمه و شهادت وی شد،‌ مخفیانه او را به خاک سپردند.

به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه خبری مرآة البحرین، زهرا صالح، شهروند بحرینی و از اهالی روستای الدیه که در اثر حمله مزدوران آل خلیفه و وارد کردن میله‌ای آهنین به سر از این ناحیه آسیب دیده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
 
این تجاوز در روز 18 نوامبر گذشته هنگامی‌ روی داد که یکی از نیروهای امنیتی بحرین که به روستای الدیه حمله کرده بودند، یکی از اهالی این روستا به نام "زهرا صالح" را توقیف و با میله‌ای آهنین به وی حمله می‌‌کرد.
 
این میله آهنین پیشانی دختر بحرینی را شکافته و به طول 6 اینج وارد جمجه وی می‌شود، اما نکته مهم و تاسف‌بار این‌جاست که این دختر پیش از انتقال به بیمارستان ساعت‌ها در خیابان به حال خود رها شده بود.
 
رژیم بحرین ارتکاب این جنایت توسط نیروها و مزدورانش را رد کرد، اما تصاویر و فیلم‌های گرفته شده از نحوه سرکوب تظاهرات معترضین بحرینی توسط نیروهای امنیتی این رژیم نشان می‌داد که آنها چگونه با میله‌های آهنین به تظاهرات‌کنندگان بحرینی حمله می‌کنند.
 
به هر روی پس از انتقال شهیده "زهرا صالح" به بیمارستان وی در اثر شدت جراحات وارده به شهادت می‌رسد و رژیم آل‌ خلیفه از ترس رسوایی اقدام به دفن مخفیانه این دختر بحرینی می‌کنند.

از سوی دیگر دادگاه نوجوانان بحرین سه دختر نوجوان بحرینی را که سن آنها فراتر از 12 سال نبود، به اتهام شرکت در راهپیمایی به همراه مادرانش را محکوم کرد.

ریم خلف، وکیل بحرینی در این‌باره گفت: دادگاه نوجوانان بحرین این سه دختر نوجوان را به یک سال تحت نظر بودن و ارائه گزارش هر 6 ماه محکوم کرد.
 
انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان