کد خبر: ۱۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰

آمریکای شاخ شکسته از رویارویی با ایران عاجز مانده است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز این آمریکای شاخ شکسته که اراده خود را بر دنیا تحمیل کرده از رؤیارویی با ارتش ایران عاجز مانده چراکه ما با قدرت فریاد می‌زنیم ایران قادر است با یک فرمان رهبر معظم گردن منحرف آمریکا را بشکند.

سردار علی فضلی در حاشیه نخستین یادواره شهدای ترور و مبارزه با نفاق  در اردبیل اظهار داشت: بیداری‌های صورت گرفته در جهان همه منشأ بسیجی دارد.
فضلی افزود: امروز جوانان نیویورک و کالیفرنیا شعارهای مردم مصر را تکرار می‌کنند و این شعارها همه ملحم از بیداری اسلامی، جهان اسلام و اندیشه‌های بسیجی است.
وی بیان داشت: بسیجیان، جانبازان و شهدای ایران اسطوره‌های قدرت ما در جهان هستند که هیچ شکستی بر آنان متصور نیست.
سردار فضلی تصریح کرد: امروز این آمریکای شاخ شکسته که اراده خود را بر دنیا تحمیل کرده از رؤیارویی با ارتش ایران عاجز مانده چرا که ما با قدرت فریاد می‌زنیم اراده‌ای که توانست هیمنه 2500 ساله شاهنشاهی ایران را بشکند قادر است با یک فرمان رهبر معظم گردن منحرف آمریکا را بشکند.
جانشین بسیج مستضعفان به عصبانیت آمریکا، استکبار و منافقان از دست بسیجیان ایرانی اشاره کرد و ابراز داشت: شهید سردار حسن تهرانی‌مقدم و یاران صدیق این شهید ثمره این عصبانیت آمریکا است اما ارزشی که این خون‌های مقدس در ایران خلق کرده از تمام سلاح و تجهیزات متعارف در دنیا ایران را بی‌نیاز کرده است.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بسیج را از مردم و برای مردم اعلام کرد و گفت: حرکت عظیم یک ملت مجاهد حضور در دفاع، سازندگی، فرهنگ کمک به مستضعفان در راه‌ماندگان، دستیابی به فناوری‌های پیشرفته و از همه مهم‌تر به سکوت واداشتن استکبار همه و همه از برکات بسیج است.
جانشین بسیج مستضعفان ابراز داشت: بسیج سیاسی است اما سیا‌سی‌کار نیست، بسیج مجاهد است اما بی‌انضباط و افراطی نیست، بسیج عمیق، معنوی و متعهد است اما متحجر و خرافی نیست، با بصیرت است اما از خود راضی نیست، اهل جدیت است و اهل تسامح در اصول نیست، بسیج پاسدار علم است اما علم زده نیست، بسیج منتشر کننده اخلاق اسلامی است اما ریاکار نیست، در کار آبادی دنیاست اما خود اهل دنیا نیست که این همان فرهنگ ماست و فرهنگ بسیجی و تفکر بسیجی یعنی حرکت به سوی سرنوشت الهی ایران که نه تنها داخل کشور بلکه این تفکر عمیق فراتر از ایران را نیز تغییر داده است.
سردار فضلی به تأثیر فراوان حضور بسیجیان به فرمان امام در کشور اشاره کرد و بیان داشت: بسیجیان امام در میادین گوناگون انقلاب چنان حرکتی از خود نشان دادند که ماندگار و الگو شدند.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان