کد خبر: ۱۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰

دستگيري پسري كه خود را ربود!

فرمانده انتظامي پارس‌آباد اظهارداشت: در كوتاه‌ترين زمان ممكن مبدا ارسال پيام‌هاي كوتاه آدم‌ربا در يكي از مسافرخانه‌هاي شهرستان تبريز شناسايي كه اكيپي از پليس به محل عزيمت و پسر متخلف را كه با هويت جعلي در اين مسافرخانه بيتوته كرده بود، دستگير كنند.پسري كه با طرح نقشه ربايش خود قصد اخاذي از خانواده‌اش را داشت با اقدام ماموران انتظامي پارس‌آباد به دام افتاد.


به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا،سرهنگ صياد درويشي گفت: به دنبال وصول يك مورد آدم‌ربايي و درخواست مبلغ ۲۰ ميليون تومان از خانواده فرد ربوده شده به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ ماموران انتظامي اين شهرستان اقدامات گسترده‌اي را براي دستگيري آدم‌ربايان آغاز كردند.

وي افزود: در بررسي‌هاي بيشتر و اقدامات تخصصي پليس مشخص شد جوان ۱۷ ساله كه قصد خروج از كشور به صورت غير قانوني را داشته با طرح نقشه آدم‌ربايي قصد اخاذي از خانواده‌اش را دارد.

فرمانده انتظامي پارس‌آباد اظهارداشت: در كوتاه‌ترين زمان ممكن مبدا ارسال پيام‌هاي كوتاه آدم‌ربا در يكي از مسافرخانه‌هاي شهرستان تبريز شناسايي كه اكيپي از پليس به محل عزيمت و پسر متخلف را كه با هويت جعلي در اين مسافرخانه بيتوته كرده بود، دستگير كنند.

درويشي تصريح كرد: فرد به ظاهر ربوده‌شده در تحقيقات به پليس گفت كه با خريد يك قبضه اسلحه كمري و تعدادي فشنگ قلابي و طرح نقشه ربايش قصد داشتم از خانواده‌ام اخاذي كرده تا به نزد يكي از دوستانم در تركيه بروم كه با اقدام پليس قبل از عملي ساختن نقشه‌ام به دام افتادم.

وي به خانواده‌ها توصيه كرد: رفتار فرزندان خود را دقيقاً كنترل و در صورت مشاهده هر نوع مشكل مراتب را از طريق مشاوران و مددكاران اجتماعي مرتفع تا از بروز مشكلات حاد پيشگيري شود.

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان