کد خبر: ۱۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰

فناوری پیشرفته ارتش اسرائیل برای تجاوز به دختران جوان

ارتش اسرائیل که در شش ماه گذشته شاهد اقدامات شنیع فرماندها و سربازان خود بوده است، اخیرا پرونده‌ای را فاش کرد که روشن شد یک افسر با سوء استفاده از فناوری‌های ارتش مدت‌ها به شکار دختران مبادرت می‌کرده است.

به گزارش شیرازه، در ادامه گزارش «ارتش اسرائیل مرکز تجاوز و رفتارهای رکیک» و پس از اشاره به اجبار دختران سرباز به خودفروشی و تجاوز فرماندهان به سربازان پسر خواب و بیهوش شده و برگزاری مراسم بی‌شرمانه «زبور» برای سربازان جدیدالورود، اکنون در قسمت پایانی این گزارش، به پرونده‌ای اشاره می‌شود که در آن روشن شد یک افسر اسرائیلی مدت‌هاست با استفاده از فناوری‌های ارتش به اغفال دختران نوجوان اقدام می‌کرده است.

در این گزارش آمده است: ارتش اسرائیل که روزانه و مداوم شاهد افشای انحرافهای اخلاقی و جنسی افسران و فرماندهان خود است، اخیرا با پرونده ای روبه رو شد که نشان میدهد فناوری‌های پیشرفته الکترونیکی ارتش در خدمت افسری قرار گرفته است که مدتهاست به فریب دختران جوان و زیر 14 سال مشغول است.

هنوز جنجال رسوایی افسر بلندپایه نیروی چترباز ارتش و سرهنگ پزشک معتمد ارتش اسرائیل نخوابیده بود که پرونده‌ای برای «ایال ناحوم» باز شد.

ناحوم 26 ساله افسر مهندس و رئیس یگان کنترل مهندسی نظامی در نیروی کنترل و نظارت نیروی زمینی ارتش اسرائیل است که دادگاه نظامی تل‌آویو در 7 سپتامبر (اواخر شهریور ماه) گذشته وی را به تحمل سه سال و نیم حبس محکوم کرد. جرم ناحوم تجاوز به تعداد بیشماری دختران جوان زیر 18 و 14 سال است.

اعترافات وی پس از معامله وی با دادستان نظامی تل‌آویو مطرح شد و اعلام کرد که وی با جعل شخصیتی 14 ساله از خود در محیط اینترنت وارد شبکه‌های اجتماعی و چت‌روم‌های سایت‌های اسرائیلی می‌شد و با ایجاد ارتباط با دختران 14 ساله،‌ آنان را اغوا سپس تجاوز میکرد.

بنا بر این گزارش، ناحوم 26 ساله برای این کار، پایگاهی اینترنتی و مخصوص به خود تاسیس سپس تصاویر پسری 14 ساله را روی خروجی قرار داده و ادعا کرده بود که این تصاویر عکسهای اوست. وی از سال 2006 تاکنون (2011) چندین دختر نوجوان را از طریق آشنایی اینترنتی به دیدن خود دعوت سپس به همخوابگی با آنان اقدام میکرد.

در این گزارش تصریح شده است که آنچه مایه تعجب می‌شود این است که وی در مدت 5 سال موفق شده است بیش از 500 دختر نوجوان را اغوا کند. برخی از این دختران ماجرای خود را به خانواده‌های خود اطلاع دادند و خانواده‌های آنان رسما از این افسر اسرائیلی که برای مقامات ارتش و قضایی اسرائیل مجهول‌الهویه بود، شکایت کردند تا اینکه پس از مدت‌ها با نصب کمین‌های اینترنتی بسختی موفق شدند وی را شناسایی و مکان وی را موقعیت‌یابی و او را بازداشت کنند.

اما علت دشواری دستیابی و شناسایی این افسر نیروی زمینی ارتش اسرائیل، در مدت 5 سال گذشته، بهره‌بردن او از فناوری‌های پیشرفته نظامی ارتش اسرائیل بود که امکان فعالیت در شبکه‌های اینترنتی و ارتباط اجتماعی را می‌داد به طوری که شناسایی مکان حقیقی وی بسیار دشوار می‌شد. فناوری‌هایی که ارتش اسرائیل به توسعه مداوم آن اقدام می‌کند و علاوه بر این ناحوم قرارهای خود را با دختران نوجوان در مکان‌های عمومی اما به دور از چشم دیگران می‌گذاشت و پس از اجرایی کردن اقدامات منحط خود قربانی را بدون بر جای گذاشتن اطلاعات یا رد پایی از خود، رها می‌کرد.

پلیس اسرائیل که در طول پنج سال گذشته تلاش زیادی برای بازداشت او کرده بود، اکنون توانسته است فقط برای 11 مورد از تجاوزات وی مدارک لازم را جمع‌آوری کند که میتواند رسما به ناحوم اتهام وارد سازد.

افسر منحرف اسرائیلی در اعترافات ادعا کرده است که وی بیماری روانی است و در مقابل دختران کم سن و سال قدرت کنترل خود را ندارد برای همین درخواست کرده است که با وی به عنوان یک بیمار روانی برخورد شود. وی سرانجام تایید پزشکی مبنی بر مشکل روانی خود را اخذ می‌کند و طبق یک توافق رسمی با پلیس نظامی اسرائیل و امضای یک قرارداد، به اقدامات خود اعتراف میکند و از دادگاه میخواهد که در حکم وی تخفیف قائل شود.

عجیب این است که تحقیقات به عمل آمده از این افسر ارتش اسرائیل ثابت میکند که وی با تعداد زیادی از سربازان دختر جدید از همین طریق تماس حاصل و ارتباط کامل جنسی برقرار کرده است و همزمان با گفت‌وگو با این افراد اطلاعات شخصی از جمله عکس‌های شخصی آنان را دریافت کرده است تا با ترکیب تصاویر اباحی با این تصاویر قربانیان را تهدید به افشای تصاویر آنان کند. وی پس از انجام دیدار و تجاوز به آنان این دختران را ترک و از دسترس آنان خارج می‌شده است.


400 تا 500 خودکشی سالانه در ارتش اسرائیل به دلیل تجاوز جنسی

بر اساس این گزارش، مطالعات صورت گرفته نشان می‌دهد که سالانه ارتش اسرائیل شاهد خودکشی 400 تا 500 سرباز و نیروی خود است که در ریشه‌یابی این خودکشی‌ها اعلام شده است که مورد تجاوز قرار گرفتن سربازان مرد و زن سبب اقدام آنان به خودکشی برای خلاص شدن از این نوع زندگی است که راهی جز خودکشی برای آنان نمی‌یابند.

در این پژوهش‌ها تاکید شده است که میزان اقدامات بشدت منحرفانه [لواط] و تجاوز و مزاحمت جنسی در واحدها و یگان‌های مختلف نیروهای متعدد ارتش اسرائیل در سال جاری (2011) تا حد 300 درصد رشد نشان می‌دهد.

انتهای خبر/ک+

نظرات بینندگان