کد خبر: ۱۹۵۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰

تاثیر عاشورا در بیلبوردهای لندن + تصاویر

 چندین بیلبورد در لندن به جملاتی در مورد شخصیت امام حسین (ع) از گفته افراد معروف اختصاص داده شده است که نشانه تاثیر شخصیت، قیام امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا بر جهانیان است .


در این ایام سال همه ما از طبقات مختلف اجتماع به خاطر زنده نگه داشتن حقیقت و ارزشهای معنوی بشری در مراسم عزاداری امام حسین (ع) شرکت می کنیم. این عزاداری ها نشان از یک واقعیت و حقیقت محض است که ما در طول مدت ایام عزاداری شاهد یک همبستگی و اتحاد بزرگی بین تمام مردم هستیم.


همچنین ما در طول تاریخ شاهد نظر مثبت اشخاص معروف غیر مسلمان در رابطه با امام حسین(ع) بوده و هستیم. مانند بیلبوردهای که از جملات این افراد در مورد شخصیت امام حسین(ع) بیان شده است.
 
 


" اگر امام حسین (ع) به ما تعلق داشت در هر قسمت زمین برایش یک پرچم و مناره برافراشته می کردیم و مردم را به مسیحیت دعوت می کردیم"
کشیش مسیحی- آنتونیو بارا

 

 
" اگر حسین (ع) برای خواسته های دنیوی خویش جنگیده بود، من نمی فهمم چرا خواهر، همسر و فرزندانش را همراه خود برد. این نشان دهنده آن است که او فقط برای اسلام فداکاری کرده است"
چالز دیکنز - رمان نویس انگلیسی

 

 
"پیروزی حسین (ع)، با آنکه در اقلیت بود، مرا شگفت زده کرده است"
توماس کارلایل- تاریخدان مشهور اسکاتلندی

 

 
" پیشرفت اسلام، متکی به شمشیر نبوده است، بلکه به فداکاری والای حسین(ع) بدست آمده است. من از او یاد گرفتم چطور پیروز شوم درحالی که مظلوم ستمدیده هستم"
گاندی

صراط
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
كاظم . ا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۰
8
اي كاش ما همين پوسترها را در شهرهاي خودمان نصب كنيم . به همين زبا ن انگليسي و ترجمه فارسي كه مطمئنن بر روي گروههايي كه خد را روشنفكر مي دانند تاثير زيادي خواهد گذاشت .

اميدوارم در محرم آينده از اين پوسترها زياد ببينيم.

ابتكارهاي غربيها براي تاثير گذاري روي افكار مردم بسيار جالب است.