کد خبر: ۱۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰

پشتیبان سایت معاند نظام دستگیر شد

طی تحقیقات فنی و تخصصی کلاه بردار حرفه‌ای و پشتیبان سایت معاند نظام شناسایی و متهم دستگیر شد.

به گزارش  شیرازه به نقل ازخبرنگار اجتماعی برنا، سروان نوروزی سرپرست پلیس فتای استان مركزی اعلام کرد: پیرو شكایت فردی مبنی بر كلاهبرداری اینترنتی، ﻣﺄموران پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند، به طوری که در تحقیقات اولیه و طبق اظهارات شاكی مشخص شد كه وی چندی پیش در یكی از سایت‌های مربوطه به قرعه‌كشی لاتاری برای اعطای گرین كارت ثبت و این سایت از وی كلاهبرداری کرده است.

سرپرست پلیس فتای استان مركزی ادامه داد: طی تحقیقات مشخص شد كه مدیر سایت سریعا نسبت به حذف و تغییر اطلاعات قابل ردیابی از روی سایت اقدام کرده است كه با هوشیاری كارشناسان پلیس فتا و تحقیقات فنی و تخصصی متهم شناسایی و دستگیر شد. متهم به جرم خود اعتراف کرده و درصدد جلب رضایت شاكی برآمد و در ادامه اظهار داشت كه حدود یکهزار نفر از این طریق مبلغ تقریبی 80میلیون تومان به حساب وی واریز کرده‌اند.

سروان نوروزی افزود: ﻣﺄموران تحقیقات خود را به جهت سوء ظن به متهم ادامه داده و مشخص شد وی سایتی با محتوای به ظاهر خبری و ارتباطی برای ایرانیان مقیم انگلستان كه از سایت‌های معاند نظام است، پشتیبانی می‌كند. در این راستا پرونده این متهم به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفته و در اختیار مراجع انتظامی مرتبط گذاشته شد.

وی در خاتمه تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از معاندین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی و راه اندازی وب سایت‌هایی با هدف بر هم زدن امنیت كشور جرم تلقی شده و شدیدا با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان