کد خبر: ۲۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰

ورود با \"یقه سفیدها\" فاز اول استراتژی اصلاح‌طلبان

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ورود با یقه‌سفیدها فاز اول استراتژی اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس است، اظهار داشت: رفتارهای اصلاح‌طلبان مایه امید دشمن شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نشست هفتگی جامعه روحانیت مبارز شب گذشته با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در نشست شب گذشته اخبار و مسائل داخلی از جمله مسائل مربوط به انتخابات نهمین دوره مجلس و همچنین مسائل بین‌المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: در فضای سیاسی کشور شاهد هستیم که جریانات مقابل جریان اصولگرایی مانند اصلاح‌طلبان حرکاتی را انجام می‌دهد که موجب امیدواری دشمنان است.‌ آنها قصد دارند با مظلوم‌نمایی استراتژی‌ها و برنامه‌های خود را پیش ببرند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: هرچند که صداهای متناقضی از جریان اصلاحات به گوش می‌رسد ولی به نظر می‌آید اصلاح‌طلبان قصد دارند که در مرحله اول افراد به اصطلاح سفید خود را در صحنه وارد کنند و در صورت عدم پیروزی در مرحله بعد برنامه‌های دیگر خود را اجرا کنند.

حجت‌الاسلام سالک در ادامه سخنان خود گفت: از سوی دیگر شاهد هستیم برخی رسانه‌ها که متعلق به برخی جریانات هستند، اتهام‌زنی به جبهه متحد اصولگرایان را در دستور کار قرار داده‌اند تا این جبهه را تخریب کنند، لذا ما به آنها توصیه می‌کنیم که رعایت مسائل اخلاقی را داشته باشند.

وی خبر داد: در جلسه شب گذشته جامعه روحانیت مبارز درباره مسائل انتخاباتی بحث‌های کارشناسانه‌ای صورت گرفت. در این نشست بر روی افراد و نامزدهای مختلف برای ارائه لیست صحبت شد،‌بنابراین به زودی اسامی نامزدهای پیشنهادی مورد نظر جامعه روحانیت مبارز را به جبهه متحد اصولگرایان اعلام خواهیم کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل بین‌المللی اشاره کرد و گفت:‌ روند تحولات دنیا به گونه ای است که آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی را در موضع ضعف قرار داده است.

سالک افزود: جبهه استکبار با پشت سر گذاشتن شکست‌های پی‌درپی در برابر جبهه مقاومت رو به زوال و نابودی است. آنها علاوه بر این دچار بحران‌ها و مشکلات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی بزرگی هستند. به این ترتیب تلاش دارند با فرافکنی و سناریوسازی افکار عمومی ملت‌ها را از آنها منحرف کنند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز همچنین با اشاره به افشای دست داشتن طارق الهاشمی در اقدامات تروریستی، گفت: رو شدن دست این گروه و سرکرده آن موجب روشن شدن رژیم آل سعود شد زیرا آنها سرمایه‌گذاری زیادی را برای حمایت از این گروه کرده بودند.
انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان