کد خبر: ۲۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۰

فتنه 88 در مقابل فتنه های آینده گم است

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: فتنه 88 در مقابل فتنه‌های پیش رو گم است و اگر شاخص و معیار درستی در دست نداشته باشیم مطمئنا در آن فتنه‌ها دچار مشکل می‌شویم و راه را گم می‌کنیم.

به گزارش شیرازه، سردار علی‌اشرف نوری در نشست «‌حماسه نهم دی، بیداری اسلامی» که جمعه شب در آستان امامزاده سید‌علی قم برگزار شد، به طرح مسائل مختلف پیرامون اوضاع سیاسی کشور و منطقه خاورمیانه و همچنین توطئه‌های آمریکا و همپیمانانش برای مخدوش کردن چهره نظام اسلامی ایران پرداخت.
وی در ابتدا به تبیین مسئله ارتباط ایران و آمریکا و سابقه تاریخی آن پرداخت و اظهار کرد: این مسئله ساده‌لوحی محض است که کسانی بیایند و بگویند آمریکا می‌خواهد با شما دست دوستی دهد و اگر دوران پس از انقلاب اسلامی را جست‌وجو کنید حتی یک روز در آن پیدا نخواهید کرد که آمریکا در آن علیه ایران اقدامی نکرده باشد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در طول این 33 سال که از انقلاب اسلامی ملت ایران گذشته تنها عاملی که موجب شده تمام این توطئه‌ها، تحریم و فشارهای علیه ایران اسلامی خنثی شود، بصیرت و دشمن‌شناسی این ملت بوده و تنها جایی که دشمن می‌تواند فتنه ایجاد کند، ورود به عرصه با نقاب دوست است.
نوری ادامه داد: اگر کمی به رفتار سردمداران فتنه 88 دقت شود، ملاحظه می‌کنید که ظاهر آنها انقلابی و دلسوز نظام و انقلاب است، ولی رفتار، باطن، گفتار و عمل آنها همه همسو با دشمن است و از این روست که بعد از بی‌حرمتی عده‌ای اوباش در روز عاشورا، میرحسین موسوی در بیانیه‌ای آشکارا آنها را افرادی خداجو می‌نامد و این جاست که دشمن‌شناسی عامل مهمی برای پیدا کردن راه صحیح است.
وی با بیان اینکه در فتنه‌ها برای شناخت دوست از دشمن نیاز به شاخص و معیاری برای محک افراد است، افزود: از روی چهره و سوابق افراد نمی‌توان در خصوص وضعیت حال و باطن افراد قضاوت کرد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حسب روایاتی که بزرگان ما نقل کردند عصر ظهور امام زمان(عج) عصر فتنه‌های بزرگ است، افزود: پس از جسارت اوباش در روز عاشورای 88، مسئولان روز هفتم دی نشستند تا تصمیم بگیرند که آیا مردم را برای راهپیمایی دعوت کنند و آیا با وجود وقایع بعد از انتخابات و فضای پرغبار و شبهه کشور مردم در این راهپیمایی شرکت می‌کنند یا خیر؟
نوری ادامه داد: عالم بزرگواری از قم پیام داد که مگر مملکت را شما می‌گردانید که نگران آمدن و نیامدن مردم هستید، ‌کسی که باید مردم را بیاورد می‌آورد و دیدید که ظرف کمتر از دو روز و بدون کمترین تبلیغات در آن فضای غبارآلود، جمعیتی آمدند که در طول انقلاب اسلامی چنین تجمعی بی‌سابقه بود و باید پرسید که چه کسی دل‌های این مردم را نرم کرد و اینجاست که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند «9 دی کار امام حسین(ع) بود» و گفتند «خدایا امام حسین(ع) را از ما نگیر» چرا که هر چه داریم از امام حسین(ع) و روحیه ولایتمداری و دشمن‌ستیزی است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در روز نهم دی سرنوشت ملت عوض شد و عده‌ای اراذل و اوباش و منافق که موسوی آنها را افراد خداجو خواند سرجای خود نشستند، به همین دلیل این روز یوم الله است و باید گرامی داشته شود.
نوری اظهار کرد: فتنه 88 در مقابل فتنه‌های پیش رو گم است و اگر شاخص و معیار درستی در دست نداشته باشیم مطمئنا در آن فتنه‌ها دچار مشکل می‌شویم و راه را گم می‌کنیم، اگر شاخص شما ولایت باشد منحرف نمی‌شوید، ولی اگر شاخص غیر از ولایت باشد، ولی‌های دیگری برای شما می‌سازند که هر کدام شما را به راهی ‌غیر از راه اصلی می‌کشانند.
وی افزود: در فتنه 88 نیز خیلی از افراد بین ولایت و اشخاص دیگر ماندند و نتوانستند تشخیص دهند کدام بر حق هستند، نتوانستند تشخیص دهند سخن رهبری حق است یا موسوی، کروبی و ها‌شمی.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما با شیطان از روز اول مشکل داشتیم و اگر بینش قوی و صحیح نداشته باشیم فریب خورده و به بیراهه می‌رویم و ممکن است بار دیگر ولایت را تنها گذاشته و عاشورای دیگر بیافرینیم.
انتهای پیام/

نظرات بینندگان