کد خبر: ۲۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۲ دی ۱۳۹۰

تقدير فدراسيون از 2 هوادار قدیمی پرسپوليس و استقلال

علي کفاشيان با انتقاد از كساني که در فوتبال عليه يکديگر مصاحبه مي کنند، گفت: زماني که حرف هاي يک خانواده به بيرون انتقال پيدا کند، چيزي از آن خانواده باقي نمي ماند.

به گزارش شیرازه به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، رئيس فدراسيون در نشست هيات مديره جمعيت حاميان هواداران فوتبال با تشکر از اين جمعيت براي تشکيل اين جلسه با حضور قديمي ترين هواداران دو باشگاه پرسپوليس و استقلال گفت: فوتبال ايران بيش از اينکه به مدير، رئيس فدراسيون، بازيکن، مربي و حتي زير ساخت احتياج داشته باشد به همدلي و هماهنگي و اتحاد نياز دارد. من که رئيس فدراسيون هستم، هر جا که مي روم و شور و شوق مردم را مي بينم و وقتي احساسات مردم که طرفدار تيمشان هستند را از نزديک مشاهده مي کنم، نگران مي شوم از اينکه نتوانيم دين خود را به فوتبال ادا کنيم و پس از آنان تلاشم را دو چندان مي کنم.

وي ادامه داد: به نظر من نبايد در فوتبال به خودمان فکر کنيم و بايد اول به اعتلاي فوتبال کشور فکر کنيم. آنهايي که در فوتبال عليه يکديگر مصاحبه مي کنند به فوتبال ضربه مي زنند، چرا که زماني که حرف هاي يک خانواده به بيرون انتقال پيدا کند، چيزي از آن خانواده باقي نمي ماند. بايد کار فرهنگي کنيم و سطح فرهنگ هواداري را بالا ببريم. اين کار مطمئنا، کار راحتي نخواهد بود. چرا که ما مرتب در معرض ديد و نقد رسانه ها و افکار عمومي هستيم. همه چيز فوتبال ديده مي شود و همين است که وظيفه ما که در فوتبال هستيم، سنگين تر مي شود.

کفاشيان در ادامه گفت: ما هم دوست داريم جمعيت حاميان هواداران فوتبال به عضويت فدراسيون فوتبال درآيد، اما براساس سيستم عضوگيري بايد عمل شود و جمعيت حاميان هوادار فوتبال با توجه به تعداد بالايي که دارد مي تواند هواداران تيم هاي مختلف را عضو فدراسيون کند و هدف ما هم اين است که درآمدهاي حاصل از عضوگيري به خود جمعيت باز گردد و اين کار روند سيستماتيک خود را مي طلبد.

رئيس فدراسيون در پايان گفت: تا روزي که در فوتبال هستم به آن کمک مي کنم و اميدوارم همه از سکاندار بعدي فدراسيون فوتبال حمايت کنند تا بتوانيم وضعيت فوتبال کشور را با کمک هم بهتر کنيم.

مرتضي احمدي پيشکسوت سينما، تئاتر، راديو و تلويزيون که قديمي ترين هوادار پرسپوليس محسوب مي شود و از اعضاي اين جمعيت است، چند دقيقه اي براي حاضران صحبت کرد و گفت: من مي دانم که مقامات فدراسيون فوتبال بسيار پر کار هستند اما بايد به مسائل مربوط به هواداران بيشتر رسيدگي کنند. در ورزشگاه ها نبايد ديگر شاهد خشونت باشيم و سنگ اندازي ها و حرکات زشت نبايد اتفاق بيفتد و فوتبال در محيطي آرام پيگيري شود. ضمن اينکه جمعيت هواداران مشکلات مالي دارد و به بودجه هم نياز دارد. خوشبختانه در ورزشگاههاي بوشهر، اصفهان و اهواز اتفاقات خوبي افتاده است و من که خودم به اين استانها سر کشي کرده ام، شاهد هيچگونه حرکت زشتي نبوده ام. اميدوارم مشکلات هواداران فوتبال ايران حل شود و شهرداري هاي مختلف هم براي حل مشکلات هواداران وارد شوند.

در پايان جلسه لوح تقدير جمعيت حاميان هواداران فوتبال به کفاشيان و محمدنبي اهداء شد و فدراسيون فوتبال دو لوح تقدير به مرتضي احمدي به عنوان قديمي ترين هوادار پرسپوليس و محمدباقر اصفهاني به عنوان قديمي ترين هوادار استقلال اهداء کرد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان