کد خبر: ۲۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۰

عفاف و حجاب ابزار مبارزه با استکبار است

مدیر کل امور بانوان استانداری فارس گفت: پوشش یک وسیله مبارزه ای برای مقابله با استکبار است که در جریان جنبش بیداری که در کشورهای خاورمیانه اتفاق افتاده، بانوان با پوشش کامل حضور داشتند.

ناهید شمس، مدیر کل امور بانوان استانداری فارس به مناسبت سالروز کشف حجاب توسط رضا شاه در 17 دی به خبرنگار شبستان گفت: با توجه به ارزش های اصلی نظام اسلامی پوشش بانوان یکی از مسائلی است که در سلامت جامعه و خانواده و حفظ حرمت خانم ها تاثیر به سزایی دارد و باعث می شود خانم ها بتوانند با آرامش و امنیت بیشتری در تمامی اقشار جامعه حضور پیدا کنند.

 

وی با اشاره به ارزش حجاب افزود: باید برای امنیت و سلامت جامعه اهمیت عفاف و حجاب را در اسلام اعلام و به جامعه بشناسانیم، ما در بسیاری از مسائل باعث افراط و تفریط و اشتباهاتی در فهم مسائل اسلام شده ایم که باید سریعا حد و حدود حجاب را در اسلام برای همگان مشخص کنیم.

 

شمس باتوجه به ارزش حجاب در کشور قبل از پذیرش اسلام بیان داشت: در زمان گذشته بانوان جایگاه ویژه ای داشتند و حجابشان به نوعی بوده که با رعایت آن برای خود و خانواده سلامتی و خوشبختی به همراه داشتند و امروز هم می بینیم که پوشش یک وسیله مبارزه ای برای مقابله با استکبار است که در جریان جنبش بیداری که در کشورهای خاورمیانه اتفاق افتاده حضور بانوان با پوشش بسیار کامل بوده است.

 

مدیر کل امور بانوان استانداری خاطر نشان کرد: خانواده و در اولویت بانوان یکی از مسائل اصلی و واجب جامعه ما هستند لذا باتوجه به این امور باید به صورت اساسی و با برنامه ریزی ها بتوانیم به نتایج بسیار خوبی دست یابیم.

 

پایان پیام/

 

نظرات بینندگان